Un recreo alternativo

Este ano decidimos adicar un día á semana a xogos sen balóns. Así pois, os venres os  deixamos aparcados, pois non só eles teñen que ser os protagonistas nas horas de lecer, senon que hai moitos máis xogos que poden resultar divertidos e interesantes. A zona da entrada converteuse nun recuncho de xogos tranquilos, onde están permitidos os xogos de mesa, cartas, construccións etc... e tamén proximamente sairá á luz a nosa Bibliopatio cunha selección de títulos para os que queiran adicar un ratiño á lectura.

Os pais continuan a loita polo cambio de xornada no centro

Hoxe, 12 de setembro de 2018, comeza o curso escolar e no CEIP Seixalbo continúan os actos para tentar cambiar o actual horario do centro.

A piques de comezar o curso escolar, hoxe, 11 de setembro continuan as reivindicacións dos pais do grupo promotor pola xornada única no CEIP Seixalbo.

Hoxe 28 de agosto, Nuria Sueiro, nai integrante da comisión que se formou no centro para tentar levar a cabo un cambio de xornada, foi entrevistada pola canle Telemiño para dar a coñecer a nosa problemática e inquedanzas.

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO DE LIBROS SOLIDARIO

Xa está dispoñible a listaxe definitiva do reparto de libros do fondo solidario.

Lembramos que as clases comezan o 12 de setembro

as 9:30h.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS

Xa está dispoñible a listaxe provisional do fondo solidario.

A listaxe definitiva estará dispoñible o martes 10 de xullo.

CHEQUES DE LIBROS E MATERIAL

Xa están dispoñibles os cheques de libros e material para 1º e 2º, e os de material de 3º a 6º.

Poderanse recoller durante esta semana e ata o martes 10 de xullo en horario de 10:00 a 13:00.

Volta Junior

Onte os alumnos de 3º, 4º e 5º e 6º tivemos a ocasión de participar nunha actividade relacionada co ciclismo que leva por título "Vuelta Junior", levada a cabo como consecuencia da chegada da Volta Ciclista a España en setembro. A actividade consta de dúas partes e onte realizamos a primeira delas. Consistiu nunha parte teórica e outra práctica coa realización de probas e ximcanas no patio do cole. Aquí podedes ver algunhas imaxes da actividade.

Visita de 6º á Policía Nacional

Os nenos e nenas de sexto fixeron unha visita á comisaría da Policía Nacional, onde tiveron a ocasión de ver as instalacións e o funcionamento deste corpo de seguridade. Foi moi interesante e aprenderon moitas cousas. Grazas por recibirnos, pasámolo xenial!

Festa Voz Natura

Este sábado 2 de xuño terá lugar a festa de Fin de Curso de Voz Natura, que como xa sabedes realizarase en Culleredo (A Coruña). Acudimos un ano máis á festa e exposición, pero desta vez con maior alegría ao ser o centro gañador da provincia de Ourense. Este mércores, alí estiveron Anxela, Loli e Marta traballando na exposición que amosará a todos os visitantes de Galicia o traballo realizado ao longo do curso no noso cole. Non deixedes de acudir á cita se tedes oportunidade. Será un día fantástico!

Día das Letras Galegas

Este ano adicouse esta celebración a María Victoria Moreno. Para homenaxeala quixemos decorar as escaleiras que suben ás aulas cos carteis de diferentes títulos da súa obra. Así de coloridas e bonitas quedaron. Tamén os alumnos de 3º B e 4º B recitaron dous dos seus poemas que podedes ver no vídeo.

Últimas Actividades

Aquí vos quedan unhas fotos coas últimas actividades levadas a cabo no noso cole. Premede nas fotos para acceder ao álbum.

Novidades Biblioteca Mes de Abril

Xa están dispoñibles para todos os novos títulos das novidades da biblioteca. Non dubidedes en pasar por alí e botarlles un ollo. Seguro que vos gustarán!