Complementarias

ALMORZOS SAUDABLES

Leváronse a cabo os "almorzos saudables", actividade que forma parte das notas de identidade deste Centro. Ademais de disfrutar, o alumnado adquire importante información acerca do valor do almorzo na súa alimentación. Algunhas instantáneas na galería.

VI SEMANA CULTURAL

Estamos a desarrollar a VI Semana Cultural que, baixo o título Xogamos?, está adicada aos xogos populares.

Ademais, terá lugar a 3ª Feira Medieval e o Festival das Letras.

Todas as actividades programadas poden verse no arquivo adxunto.

OS DEREITOS DO CONSUMIDOR

18/03/2013 09:00
18/03/2013 10:00
Africa/Addis Ababa

O Equipo de Actividades Complementarias acordou conmemorar o Día Internacional dos Dereitos do Consumidor cunha charla impartida pola responsable da oficina municipal de información ao consumidor -OMIC- quen aceptou amablemente a invitación realizada desde o Centro para dar a coñecer ao alumnado de 4º, 5º e 6º curso de Primaria este organismo municipal.

A actividade terá lugar o luns, día 18, ás 12:00 horas, na biblioteca do Centro. Calquera membro da comunidade educativa pode participar con nós nesta sesión formativa.

CHARLA "HIXIENE BUCO-DENTAL"

08/03/2012 22:00
Etc/GMT+2

O coñecemento  da propia boca, o nome dos dentes, o seu número, as moas, cando nacen, cando soe empezar a visita do ratiño Pérez....O super, super-importante que é cepillar os dentes tres veces ao día, cómo cepillarnos, o uso do fluor...O perigo de comer moitas chucherías....Ata cando usar o chupete, pasar do biberón aos alimentos masticados... Cando debemos facer a primeira visita ao dentista...

DÍA DA PAZ

29/01/2012 22:00
Etc/GMT+2

PAZ, significa amar                                                                       Non máis guerras

CHARLAS FORMATIVAS

IIIº PLAN DIRECTOR PARA A CONVIVENCIA

Este Centro solicitou participar no "IIIº Plan director para a Convivencia e mellora da seguridade escolar, curso 2011/12", promovido pola Consellería de Educación. Este Plan está orientado a proporcionarlle ao alumnado información e estratexias para saber afrontar determinadas situacións conflictivas no ambiente escolar.

Chega o Samaín

Un ano máis a APA do Centro convocou o concurso de cabazas polo Samaín. O alumnado participou con auténticas "esculturas" que fixeron que a labor de xulgar cáles serían as gañadoras resultase complicada.