LIBROS DE TEXTO CURSO 2019/20

SUBVENCIÓN DO CONCELLO

Nota informativa sobre a subvención do concello para actividades culturais, viaxes e deportivas.

DÍAS NON LECTIVOS. CURSO 2018-2019

Adxuntamos días non lectivos solicitados dende o centro para o presente curso 2018-2019. Dita información vai reflexado todos os cursos no caderno informativo que se manda ás familias a principios de curso.

O luns 18 de marzo é un dos días solicitados polo centro e o martes 19 é festivo autonómico.

RESERVA DE MATRÍCULA NO CENTRO

Se estás interesado/a en matricular ao teu neno/a no noso centro, aquí tes información do teu interese. Ánímate e ven facernos unha visita para coñecer o centro e aclarar calquera dúbida que teñas.

E-mail do centro

O e-mail do centro é:

ceip.santamaria.castro@edu.xunta.es

Pódese facer uso del para poñerse en contacto co centro.

CALENDARIO ESCOLAR. CURSO 2018-2019

O novo calendario escolar para o próximo curso pódese consultar no seguinte enlace.

Fondo solidario libros de texto

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/19

Listado de libros de texto para o vindeiro curso 2018/19

SUBVENCIÓN DO CONCELLO

Nota informativa sobre subvención do concello para actividades culturais e deportivas.

COMEZO DO CURSO ESCOLAR 2017/18

O VINDEIRO LUNS 11 DE SETEMBRO COMEZARÁN AS CLASES EN HORARIO LECTIVO DE 9:00 A 13:30