PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 NO CURSO 2020-2021

No documento adxunto tedes o protocolo de adaptación á situación Covid no curso 2020-2021 no que se reflicten todas as medidas que se van a levar a cabo no centro.

Para calquera aclaración contactade co centro preferentemente por vía mail ou teléfono.

REUNIÓNS COAS FAMILIAS PARA DAR A COÑECER AS MEDIDAS COVID NO CENTRO

Estimadas familias:

Convocámosvos ás familias de infantil e de primaria a unha reunión na BIBLIOTECA do centro, para informarvos das medidas adoptadas para o inicio das clases.

A esa reunión só pode asistir 1 ADULTO de cada familia.

O alumnado NON pode asistir.

Accederase ao centro con máscara.

Desinfectaremos as mans ó entrar e ó saír.

CAMBIO DE XORNADA MIXTA A XORNADA CONTINUA

MOITAS GRAZAS POLA INMENSA PARTICIPACIÓN NA VOTACIÓN PARA O CAMBIO DE XORNADA.

A xornada continua será con horario de 9:35 a 14:35

PROXECTO DE XORNADA LECTIVA EN SESIÓN ÚNICA DE MAÑÁ

PROXECTO DE XORNADA LECTIVA EN SESIÓN ÚNICA DE MAÑÁ.

ABRIR ARQUIVO ADXUNTO PARA LER O PROXECTO.

VOTACIÓNS PARA A XORNADA ÚNICA

LISTADO PROVISIONAL DE NOVO ALUMNADO. 2020-2021

Para consultar o listado provisional de admisión de novo alumnado para o vindeiro curso é preciso chamar ó teléfono do centro: 881 867032.

Tamén tendes o listado colgado no taboleiro na parte exterior da entrada do centro (ó lado da marquesina).

INFORMACIÓN SOBRE A SOLICITUDE DE FONDO LIBROS E MATERIAL.

NFORMACIÓN SOBRE A SOLICITUDE DE FONDO LIBROS E MATERIAL.

Orde do 12 de maio de 2020 (DOG do 19) Enlace ao Diario oficial de Galicia

QUE SE PODE SOLICITAR:

HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS

HORARIO DE ATENCIÓN ÁS FAMILIAS: A secretaría do centro permanecerá aberta en horario de 10:00 a 13:00 horas.

USO DA AULA VIRTUAL

EXPLICACIÓN DE COMO SE ACCEDE ÁS ACTIVIDADES DAS DISTINTAS MATERIAS DA "AULA VIRTUAL" . ABRIR O ARQUIVO ADXUNTO

PECHE DO CEIP SANTA MARÍA DO CASTRO

Tras o anuncio do Goberno Central de decretar o “Estado de Alarma” no que se obriga ó peche de todos aqueles establecementos que non sexan de primeira necesidade, e entre os que están excluídos os Centros Educativos, lamentamos ter que informarvos que, polo de agora, durante os vindeiros 14 días o CEIP SANTA MARÍA DO CASTRO quedará TOTALMENTE PECHADO.