Fondo Libros e axudas para adquisición de material escolar 2022/23

ACTIVIDADES ESPAZO FAMILIAS BOIRO

Dende a Asociación EspazoFamilias Boiro creamos unha ENAPA colectiva na que estamos representados todos os centros de ensino do Concello.

RESERVA DE PRAZA PARA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN

O prazo de reserva de praza de alumnado novo é do 1 ao 20 de marzo.

Aquelas persoas interesadas en visitar o centro teñen sesións de portas abertas nas seguintes datas:

Luns 7 de 18 a 19h.

Luns 14 de 18 a 19h.

NOVO PROTOCOLO COVID

No arquivo adxunto hai información relevante sobre o novo protocolo COVID coas instruccións da Consellería de Educación.

SUBVENCIÓN DO CONCELLO PARA MATERIAL DEPORTIVO

SOLICITUDE RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2021-2022

O prazo de reserva de praza nos centros adscritos para o curso 2021-2022 será do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

Este prazo é para o alumnado do noso colexio que quere facer reserva de praza no instituto ó que estamos adscritos, é dicir, ó IES A CACHADA.

O resto do procedemento desenvolverase nas seguintes datas:

AXUDAS PARA DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS AO ALUMNADO

O venres saíu publicada a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

Alumnado de Primaria e Secundaria que cumpla algún destes requisitos:

DÍAS NON LECTIVOS

DÍAS NON LECTIVOS solicitados á Xefatura Territorial:

• Luns 2 de novembro
  • Xoves 18 de marzo (o venres 19 é festivo)

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 NO CURSO 2020-2021

No documento adxunto tedes o protocolo de adaptación á situación Covid no curso 2020-2021 no que se reflicten todas as medidas que se van a levar a cabo no centro.

Para calquera aclaración contactade co centro preferentemente por vía mail ou teléfono.

REUNIÓNS COAS FAMILIAS PARA DAR A COÑECER AS MEDIDAS COVID NO CENTRO

Estimadas familias:

Convocámosvos ás familias de infantil e de primaria a unha reunión na BIBLIOTECA do centro, para informarvos das medidas adoptadas para o inicio das clases.

A esa reunión só pode asistir 1 ADULTO de cada familia.

O alumnado NON pode asistir.

Accederase ao centro con máscara.

Desinfectaremos as mans ó entrar e ó saír.