Curso 2013-2014

LER PARA VIVIR

Este foi o lema para o mes no que traballamos especialmente a lectura con actividades diversas como Mercadillo de libros usados, visita dos escritores Marcos Calveiro e César Candelas, asistencia a unha obra de teatro, animacións á lectura, confección de murais e da Margarida do Día do Libro.

Podedes ver aquí algo do que fixemos

LETRAS GALEGAS

O autor homenaxeado este ano foi Xosé María Díaz Castro,  o poeta dos Vilares (Guitiriz).

Fixeronse diversas actividades sobre a poesía, lingua e cultura galegas, ademais dun festival no Alovi no que participamos todos os alumnos do centro.

Aquí vai unha pequena mostra do noso traballo.

ENTROIDO

O pasado 28 de febreiro disfrazámonos de xardineiros para celebrar o entroido. Fixemos coreografías relacionadas co carnaval e a primavera; degustamos productos típicos e rematamos  a festa coa queima do entroido.

Preme se queres ollar algunha imaxe da celebración.

DÍA DA PAZ

O centro de interese deste ano foi o recoñecemento dos dous símbolos máis populares da paz.

Interpretamos todos xuntos a canción Campás pola paz. Outra actividade que levamos a cabo foi un contacontos solidario, no que colaboraron antigos alumnos deste centro que agora se atopan cursando estudos no IES Castro da Uz.

Se queres ver algunha imaxe deste día preme aquí.

NADAL

Chegou o Nadal e para celebralo fixemos distintas actividades: murais, postais con diversas técnicas, decoración invernal das ventás, adornos para a árbore da entrada principal...

Baixo o lema Un Nadal solidario, o noso festival contou con actuacións moi variadas.

Podes ollar aquí algunhas imaxes.

MAGOSTO

O pasado 15 de novembro celebramos a tradicional festa do Magosto.

Os nenos asistiron a unha charla e demostración do asado das castañas. Previamente, eles elaboraran unha cestiña con elementos de reciclado para recollelas. Despois desfrutaron cos xogos típicos e tradicionais destas datas.

Se queres ver algunhas imaxes, preme aquí.