Plambe   Contratos programa      Proxecta   Arco

ECOHORTA ESCOLAR

INSTRUCIÓNS SOBRE A AMPLIACIÓN DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

AMPLIACIÓN DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Todas as familias beneficiarias do vale para adquirir material escolar por importe de 50€

recibirán un vale adicional de 25€.

A partir do martes 18 de outubro, todo o alumnado poderá recoller dito vale no centro.

Este vale debe empregarse antes do 1 de decembro do 2022.

Pódese consultar a Resolución do 5 de outubro de 2022 nos arquivos adxuntos.

NOVAS DE OUTUBRO

BENVIDOS AO NOVO CURSO!

COMEDOR CURSO 22-23

SOLICITUDE DE COMEDOR PARA O CURSO 22-23

Poñemos a disposición das familias a Instrución 3/2022, sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2022-2023

Para acceder a este servizo, todo o alumnado solicitante deberá presentar o ANEXO II das intrucións e a SOLICITUDE. Os documentos pódense descargar directamente dos arquivos adxuntos desta publicación ou recollelos no centro.

Nas páxinas 40 e 41 das instrucións poderedes consultar como cumplimentar dito anexo II.

Este anexo poderase entregar no centro ata o día 15 de xullo en horario de 9:30 a 13:30 ou do 1 ao 8 de setembro.

FIN DE CURSO 21-22

SAÍDA DE 1º e 2º Á RIOUXA

Os nenos e nenas de 1º e 2º aproveitaron os últimos días do curso para ir a unha das "aulas" máis impresionantes do noso cole: o Parque da Riouxa.

Queredes ver o ben que o pasaron? Aquí o tedes!