SAMAÍN

TRABALLANDO O SAMAÍN

Ahí vén o Samaín

Na aula de 5 anos, (a aula dos/das exploradores/as), celebramos o Samaín moi terroríficamente…

Aprendimos que o Samaín vén dos Celtas, que era un rito moi antigo e importante. Del derivou ao Halloween, e que tanto as cabazas coma o xogo do truco/trato ou mesmo disfrazarse provén dos Celtas; porque eles o facían hai miles e miles de anos antes.

Traballamos moito, fabricamos unhas espantosas…..PERIGOSAS, FACHENDOSAS E  RUIDOSAS ARAÑAS!!!

DEDOS DE BRUXA

O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL PREPAROU UNHA RECEITA MOI ESPECIAL PARA Ó

SAMAÍN

EXPOSICIÓN DE CABAZAS

AQUI OS DEIXAMOS AS FOTOS DA NOSA EXPOSICIÓN DE CABAZAS

COMO CADA ANO QUEREMOS DARVOS AS GRACIAS POLA VOSA COLABORACIÓN

O SAMAÍN NA CLASE DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

HALLOWEEN!!!CONCURSO CUÑA TERRORÍFICA

ESTE ANO O CENTRO PARTICIPOU NO CONCURSO CUÑA TERRORÍFICA  ORGANIZADO POR PIZZA MÓVIL.

ESTA FOI A CUÑA GAÑADORA DEBUXADA POR DARIO PÉREZ FRAGA. (5º DE PRIMARIA)

PARABENS DARIO!!!!!

SAMAÍN 2015

XA CHEGOU O SAMAÍN

O ALUMNADO DE 5º DE EDUCACIÓN INFANTIL PRESENTOUNOS ESTE TRABALLO FEITO PARA O SAMAÍN. (PICA NA IMAXEN)

E AO COLE SAN SALVADOR CHEGARON UNHAS CABAZAS MOI TERRORÍFICAS.(PICA NA IMAXEN)

SAMAIN 2018

Neste ENLACE podedes ver un pequeno video da celebración do Samain deste ano.