SAMAÍN

Samaín e Got Talent 2019

Benvidos/as de novo a nosa páxina!

Comezamos esta nova andadura mostrando o ben que o pasamos na primeira gran celebración deste curso escolar: o Samaín!

Pero, nesta ocasión, os protagonistas non foron soamente o medo e as cabazas, senón que celebramos a 1ª edición de Got Talent no San Salvador, mostrando a arte e o talento do noso alumnado.

Aquí tedes algúns vídeos que son testemuña dese día! E non esquezades pasar pola galería que se atopa na parte superior da paxina para ver algunhas fotos terroríficas!!

PRESENTACIÓN DE GOT TALENT        ACTUACIÓN DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

ACTUACIÓN DE 2º                          ACTUACIÓN DE 3º

ACTUACIÓN DE 3º                         ACTUACIÓN DE 4º

ACTUACIÓN DE 4º                         ACTUACIÓN DE 5º

ACTUACIÓN DE 5º                         ACTUACIÓN DE 5º

ACTUACIÓN DE 5º                         ACTUACIÓN DE 6º

ACTUACIÓN DE 6º                         GRAN FINAL

TRABALLANDO O SAMAÍN

Ahí vén o Samaín

Na aula de 5 anos, (a aula dos/das exploradores/as), celebramos o Samaín moi terroríficamente…

Aprendimos que o Samaín vén dos Celtas, que era un rito moi antigo e importante. Del derivou ao Halloween, e que tanto as cabazas coma o xogo do truco/trato ou mesmo disfrazarse provén dos Celtas; porque eles o facían hai miles e miles de anos antes.

Traballamos moito, fabricamos unhas espantosas…..PERIGOSAS, FACHENDOSAS E  RUIDOSAS ARAÑAS!!!

DEDOS DE BRUXA

O ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL PREPAROU UNHA RECEITA MOI ESPECIAL PARA Ó

SAMAÍN

EXPOSICIÓN DE CABAZAS

AQUI OS DEIXAMOS AS FOTOS DA NOSA EXPOSICIÓN DE CABAZAS

COMO CADA ANO QUEREMOS DARVOS AS GRACIAS POLA VOSA COLABORACIÓN

O SAMAÍN NA CLASE DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

HALLOWEEN!!!CONCURSO CUÑA TERRORÍFICA

ESTE ANO O CENTRO PARTICIPOU NO CONCURSO CUÑA TERRORÍFICA  ORGANIZADO POR PIZZA MÓVIL.

ESTA FOI A CUÑA GAÑADORA DEBUXADA POR DARIO PÉREZ FRAGA. (5º DE PRIMARIA)

PARABENS DARIO!!!!!

SAMAÍN 2015

XA CHEGOU O SAMAÍN

O ALUMNADO DE 5º DE EDUCACIÓN INFANTIL PRESENTOUNOS ESTE TRABALLO FEITO PARA O SAMAÍN. (PICA NA IMAXEN)

E AO COLE SAN SALVADOR CHEGARON UNHAS CABAZAS MOI TERRORÍFICAS.(PICA NA IMAXEN)

SAMAIN 2018

Neste ENLACE podedes ver un pequeno video da celebración do Samain deste ano.