Regulamento do Centro

NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO 23-24

Poñemos a disposición das familias as Normas de Organización e Funcionamento (NOF) do centro do curso 23-24

INSTRUCIÓNS SOBRE A AVALIACIÓN 22/23

Deixamos a disposición da comunidade educativa as Instrucións 2/2023 sobre a avaliación do alumnado para o curso 22/23

INSTRUCIÓNS

PLAN DIXITAL

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL 2022/2023

CONCRECIÓN CURRICULAR

Poñemos a dispodición da comunidade educativa a concreción curricular do centro.

Nos documentos adxuntos atoparedes tamén a versión máis actualizada.

Nova lexislación relativa á Avaliación

Achegamos a Circular 2/2021 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional pola que se precisan aspectos da Orde do 2 de marzo de 2021 pola que se regula o dereito do alumnado á obxectividade na avaliación e se establece o procedemento de reclamación das cualificacións obtidas e das decisións de promoción e obtención do título académico que corresponda, en Educación Infantil, Educación Primaria, ESO e Bacharelato, para o curso 20-21 e modelos oritentativos.

Podedes consultalos ou descargalos nos arquivos adxuntos.

Plan de convivencia, aula de convivencia e mediación escolar

Achegamos os documentos referentes ao plan de convivencia, aula de convivencia e mediación escolar.

Programación Xeral Anual

Poñemos a disposición de toda a comunidade educativa a Programación Xeral Anual (PXA) do noso centro para este curso 2020/2021.

Plan de continxencia COVID-19 e Plan específico de vulnerabilidade

Poñemos a disposición de toda a comunidade educativa o Plan de continxencia e o Plan específico de vulnerabilidade do noso centro para este curso 2020/2021.

Pódense descargar premendo nos arquivos adxuntos.

Plan de adaptación ao COVID-19 para o curso 20/21

Poñemos a disposición de toda a comunidade educativa o Plan de adaptación ao COVID-19 para o curso 20/21. Este irase modificando ao longo do curso respondendo ás distintas necesidades e cambios que poidan xurdir.

Así mesmo, adxúntanse os planos das distintas aulas e cursos adaptadas á situación actual.