Admisión de alumnos/as

Admisión 24-25

O prazo de Admisión para o vindeiro curso 24-25 no noso Centro comeza o día 1 de Marzo ata o 20 do mesmo mes.

Poderedes facelo no noso propio Colexio entregando os seguintes impresos cumprimentados:

Impreso de admisión (galego)

Impreso de admisión (castelán)

Tamén poderedes facelo online accedendo cos vosos datos a través da aplicación corporativa:

Accedendo pola seguinte ruta:

2. Solicitudes > 2.2. Admisión > 2.2.4. Crear

A continuación publicitamos o número de vacantes ofertadas para cada un dos niveis que impartimos.

VACANTES

OFERTADAS

EDUCACIÓN

INFANTIL

EDUCACIÓN

AGARDÁMOSVOS!

PORTAS ABERTAS

Queredes coñecer o noso cole? Aquí tedes as datas para as xornadas de portas abertas!

Tamén podedes ver este pequeno vídeo no que se mostra o día a día do San Salvador da man do noso alumnado Sorriso

ADMISIÓN DE ALUMNADO

Xa está aberto o prazo de inscrición para o curso 2023-2024.

Podedes facer a solicitude de xeito presencial achegándovos ao colexio (horario de secretaría de 9:00 a 9:50) ou de maneira telemática premendo na seguinte ligazón: MATRÍCULA

No centro debedes presentar:

- ANEXO II (dispoñible nos arquivos adxuntos)

- Documento acreditativo da idade do alumno/a (ex. Libro de Familia)

- Se o neno/a xa estivo escolarizado, o certificado oficial do expediente académico.

- Se é o caso, sentencia xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

Se tedes claquera dúbida poñédevos en contacto connosco.

PERIODO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

Do 25 de xuño ao 10 de xullo formalizarase a matrícula do alumnado da ESO e Bacharelato (no centro no que se van a matricular).

Recordamos que podedes atopar a orde completa en entradas anteriores coa información máis detallada.

OFERTA DE PRAZAS PARA O CURSO 24/25

Oferta de prazas