Plambe   Contratos programa      Proxecta   Arco   

Guardar

NOVAS!

RESERVA DE PRAZA PARA OS CENTROS ADSCRITOS

O alumnado que estea matriculado en 6º de primaria e vaia cursar 1º da ESO no IES de Teis (centro adscrito), deberá presentar a reserva de praza no colexio dende 16 de xaneiro ata o 6 de febreiro  (ambos inclusive). 

A solicitude pódese presentar TELEMATICAMENTE, como se explica nas instruccións, ou no propio centro. Neste caso pódese solicitar o formulario en papel en secretaría ou descargalo dos documentos adxuntos.

INSTRUCIÓNS SOBRE A AMPLIACIÓN DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

AMPLIACIÓN DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

Todas as familias beneficiarias do vale para adquirir material escolar por importe de 50€

recibirán un vale adicional de 25€.

A partir do martes 18 de outubro, todo o alumnado poderá recoller dito vale no centro.

Este vale debe empregarse antes do 1 de decembro do 2022.

Pódese consultar a Resolución do 5 de outubro de 2022 nos arquivos adxuntos.

AXUDAS MUNICIPAIS DE LIBROS, MATERIAL ESCOLAR E COMEDOR DO CONCELLO DE VIGO

Poñemos a disposición das familias a información relativa as axudas do Concello de Vigo para libros, material escolar e comedor para o curso 22/23.

Podedes acceder directamente á información a través da seguinte ligazón:

AXUDAS MUNICIPAIS- Sede electrónica

Tamén podedes descargar a información nos arquivos anexos.

O prazo é do 12 de xullo ao 9 de agosto.

FONDOLIBROS E MATERIAL ESCOLAR

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS CON FILL@S EN EDUCACIÓN PRIMARIA:

O luns 4 de xullo colgáronse no taboleiro do centro as listaxes provisionais de admitidos e excluídos para as axudas de Fondolibros e Material Escolar para o curso 22/23. Podedes consultar as listaxes de forma presencial ou chamando por teléfono ao colexio.

O prazo de alegacións remata o mércores 6 de xullo ás 13:00.

O xoves 7 de xullo publicaranse no taboleiro do colexio as listaxes definitivas e poderanse recoller os vales de libros, para 1º e 2º de Primaria, e os vales de material para toda Primaria dende o 7 ao 11 de xullo en horario de 9:00 a 14:00.

En caso de que non poida vir o pai, nai ou titor/a do alumn@ a recoller os vales de libros e material escolar, poderá recollelo outra persoa traendo unha autorización na que figuren o DNI da persoa que autoriza e da persoa autorizada, así como o nome do alumn@. De non poder recoller os vales en xullo poderase facer a partir do 1 de setembro

Powered by Drupal - Design by artinet