25 de Novembro: DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Onte 25 de Novembro celebrouse o día Internacional contra a violencia de xénero; como centro estamos comprometidos na educación para a Igualdade e na promoción de valores de corresponsabilidade e igualdade entre nenos e nenas, futuros homes e mulleres, polo que dende cada titoría organizamos actividades para traballar esta temática.

O Departamento de Orientación tamén quixo facer a súa pequena aportación a través de suxerencias para a lectura dos vosos fillos e fillas. Os libros recomendados pretenden fomentar a corresponsabiidade nas tarefas domésticas, a visibilización do papel da muller ao longo da historia, a ruptura cos estereotipos sobre o que se considera "ser home" e "ser muller", etc. Esperamos que disfrutedes coa súa lectura.

PREMEDE AQUÍ para acceder á circular.

O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN: Importancia, funcións e Plan de Actividades

O CEIP de San Clodio conta coa atención do Departamento de Orientación do CEIP de Quiroga, ao que está adscrito.

A orientadora ten asignadas dúas horas semanais para a atención ás necesidades do alumnado e para o asesoramento ao profesorado do CEIP de San Clodio. Durante o actual curso escolar 2010-2011 o horario de atención da orientadora ao centro é de 9:45 a 11:45 horas dos mércores.

IMPORTANCIA DO PAPEL DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN NOS CENTROS EDUCATIVOS

FUNCIÓNS DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

OBXECTIVOS XERAIS

FUNCIÓNS DE CADA MEMBRO DO DEPARTAMENTO

Actividades en ARDORA e JCLIC

Actividades realizadas polo profesorado utilizando JCLIC e Ardora.

Anfibios e reptis

Peixes