Galicia Encantada

O pasado curso colaboramos con Antonio Reigosa na súa enciclopedia na rede "Galicia Encantada podes ver o que publicou aquí.

VISITA Á FUNCACIÓN TIC DA EXCMA. DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE LUGO

O pasado martes, 29 de mayo realizamos unha viaxe de estudios co patrocinio da Excema. Deputación Provincial de Lugo a través do programa Km0. Visitamos o Pazo de San Marcos, sede da Deputación, a Fundación TIC e os concellos de Abadín, Alfoz e Mondoñedo para facer a ruta de Pardo de Cela.

Os amigos da Fundación TIC fixeron un video que poder ver pichando aquí.

Menú Mes de Outubro de 2011

Novo Menú, esta a vez o do mes de Outubro.

MENÚ MES DE SETEMBRO DE 2011

COMEZAMOS UN NOVO CURSO, E CON EL NOVOS E DELICIOSOS MENÚS.TÓDOLOS MESES VOS DEIXAREMOS AQUÍ UN NOVO MENÚ.

QUE APROVEITE!

Documentación para o inico do curso.

Os usuarios do COMEDOR que non teñan dereito a transporte escolar deben presentar unha copia completa da DECLARACIÓN DA RENDA na DIRECCIÓN  do centro.

Precísase un/unha colaborador/a do comedor

Para curso que vai comezar precísase un pai, nai ou titor/a legar dos alumnos/as matriculados/as no centro que se preste para facer apoio no Comedor Escolar do centro.

Os interesados ou interesadas poden consultar máis información e presentar a súa solicitude na Dirección do centro.

Inicio do curso

O curso 2011-2012 dará comezo o vindeiro luns, día 12 de setembro ás 9:45 horas.

Ata o mes de setembro o horario será en xornada contínua de 9:45 a 14:10.

Os/as usuario/as de comedor sairán ás 15:10.

Este horario manterase ata o día 1 de outubro.

Teléfono de contacto urxente para os meses de verán

Menú Marzo