6º Primaria

REGUEIFAS

Os alumnos de 5° e de 6° de Educación Primaria participaron nun obradoiro de regueifas dirixido pola regueifeira Lupe Blanco. Con ela aprendimos o que son as regueifas, o seu ritmo e ata  creamos a nosa propia regueifa.

Pásamolo xenial!

PRIMEIROS AUXILIOS EN 6º DE E.P.

Álbum: Curso 2021/2022 -> Primeiros auxilios en 6º de E.P.

Os alumnos de 6º de primaria tiveron un taller de primeiros auxilios na aula. Parecéulles moi interesante e aprenderon moito.

EXPOSICIÓN DAS CÉLULAS

Álbum: Curso 2019/2020 -> Exposición das células

Os alumnos de 6°A e 6° B realizamos unhas maquetas das células animais e vexetais. Nelas explicamos as súas partes. Para elaboralas empregamos diferentes materias. Gustounos moito facelas!

OBXECTIVOS DE DESENVOLVEMENTO SOSTENIBLE

Este trimestre en 6º B traballamos un tema moi interesante: os 17  ODS (obxectivos de desenvolvemento sostenible) que marcou a ONU na Axenda 2030. Son 17 ideas que tivo a ONU  para facer que todo vaia mellor no mundo. Traballamos moi duro no tema, e por iso quixemos dar unha charla aos nosos compañeiros  de 4º, 5º e 6º para que se enterasen de que vai o tema e se unan a nós neste proxecto,e así, entre todos, poder cambiar o mundo. Como decía Galeano: "Moita xente pequena en lugares pequenos facendo cousas pequenas pode cambiar o mundo".
AXUDÁDENOS?

SKYPE CON MIGUEL LÓPEZ, EL HEMATOCRÍTICO

Esta mañá os nenos e nenas de 6ºB fixemos un Skype con Miguel López, El Hematocrítico, dende a nosa aula. Miguel é o escritor do conto AGENTE RICITOS que adaptou a nosa profe para representar na obra de teatro que estamos a traballar este trimestre. As fotos non saíron moi ben, mais desfrutamos duns minutos de charla con el moi interesantes. O XOVES representaremos a obra de teatro no cole onde traballa como profe, o CPR Esclavas. Confirmounos que alí estará para coñecernos. Agardando que chegue o xoves!!!!!

SOMOS BRANQUIAZUIS

Os rapaces e rapazas de 6º visitamos esta mañá o estadio de Riazor. Amosáronnos o Estadio dende dentro, e descubrimos espazos moi interesantes: sala de prensa, os camiños aos vestiarios, os banquiños dos xogadores...
Recibimos tamén a visita de dúas xogadoras do Depor Feminino e dous xogadores do Fabril, que despois de darnos as súas opinións acerca dos seus primeiros pasos no fútbol e no Dépor e falarnos da importancia da palabra EQUIPO, asináronnos unhas fotos para levar de recordo. Pasámolo fenomenal!
 Le  o artigo no periódico  A Opinión de A Coruña e mira o vídeo premendo aquí.

SCAPE ROOM EN 6ºB

O  día  30  de  outubro, e  con  motivo   da celebración do Samaín e Halloween, os rapaces e rapazas de 6ºB  realizamos un  ESCAPE  ROOM  TERRORÍFICO. Organizámonos en cinco grupos. Primeiro vimos un corto para poñernos en situación, logo recibimos dúas caixas e máis un sobre  como materiais para conseguir o necesario para poder escapar do cole sen ser atacados polos vampiros. Despois de diferentes probas: puzles, localizar a combinación correcta dos candados, atopar no baño a chave para outra caixa, facer un experimento cos produtos facilitados…, todos os equipos conseguimos escapar sans e salvos dos temidos vampiros. Pasámolo de medo!!!

Prema aquí para ver todas as fotos

VISITA ÁS INSTALACIÓNS DO DÉPOR

Os alumnos de 6º de Primaria participaron no proxecto da Fundación Dépor "Os nosos valores escolas 110% Branquiazuis". Fixeron un percorrido polas dependencias do Estadio de Riazor, asistiron a unha charla de valores do mundo do deporte e da historia do Dépor e coñeceron a Laura e Peke, dúas xogadoras do equipo feminino.

Toda a información no Facebook do Real Club Deportivo e no periódico A Opinión do 21 de febreiro.

VISITA DE LEDICIA COSTAS

"O martes 22 de xaneiro tivemos a esperada visita de Ledicia Costas, unha autora galega. Durante a conversa estivo moi atenta ás suxerencias do público e foi moi flexible. Ademais, fíxonos rir contándonos anécdotas escolares doutros centros que visitou, como cando lle saiu información falsa na wikipedia.

É unha persoa moi traballadora, polo que non ten tempo para as súas cousas persoais. Falounos dos seus gustos, como que lle gusta o chocolate, visitar cemiterios e as historias de terror. Tamén, das súas lecturas como "Matilda", "Pipi Mediaslongas" e "Charlie e a fábrica de chocolate". Iso foi o que lle inspirou a comezar a escribir. Pareceunos moi sociable e que ten moita proximidade aos nenos/as.

É encantadora e creativa. "

UNHA MAÑÁ NO CPR AS ESCLAVAS

O xoves 19 de decembro os nenos de 6º B vivimos un día moi especial. Fomos ao CPR Esclavas  a desfrutar dunha maña fantástica. Ás 9:30 entrábamos no colexio y recibíannos dun xeito estupendo.

Ás 10:30 dimos a charla sobre os 17 ODS da ONU marcados na axenda 2030. Estivemos moi a gusto, fixémolo fenomenal e os alumnos de 5º y 6º das Esclavas escoitáronnos tan atentamente que aínda no lo fixeron desfrutar máis.

Despois dun breve descanso para recoller todo o das xornadas e preparar o escenario de novo, representamos a obra de teatro Agente Ricitos, adaptación do conto de Miguel López, El  Hematocrítico. Precisamente Miguel foi o noso espectador máis especial.

Sempre dicimos que para que os espectadores o pasen ben temos que pasalo ben no escenario.... pois nos desfrutamolo moitísimo e os alumnos de Esclavas tamén con nós.

Para poñer punto e final a unha mañán especial convidáronnos a uns pinchos e agradecéronnos a visita.

Sen dúbida foi un día moi especial!!