6º Primaria

RUIDOS NO FAIADO

Alumnos de sexto contaron aos nenos de 6º de E. Infantil unhas historias de misterio que eles inventaron baixo o título "Ruidos no faiado". ¡Fixéronno de marabilla!

VISITA AO MAC: "Y LA LUZ SE HIZO"

DEBUXO DE MOHAMMED EL HADDAOU

VISITA Á AXENCIA TRIBUTARIA

O mércores 5 de novembro, todos os rapaces de 6º fixemos unha saída á Axencia Tributaria. Alí déronnos unha charla na que nos explicaron o que eran os fraudes fiscais, o diñeiro negro, en que se invertían os impostos, que todos os cidadáns temos que pagar...

Pasámolo ben e foi unha experiencia interesante aínda que falaron de temas difíciles de entender para nós. Gustaríanos volver dentro duns anos, cando teñamos máis coñecementos deses temas.

Información facilitada por Uxía e Oliver de 6º A

ORLA 6º DE PRIMARIA. CURSO 2013-2014

¡BONITO MURAL!

Xa quedou rematado o mural do corredor da entrada grazas a colaboración destes nenos que adicaron moitos recreos a facelo para desfrute de todos.

PLANTAMOS ÁRBORES EN VIOÑO

Os alumnos de 6º participamos nunha plantación de árbores no parque de Vioño. "El Club de Leones Torre de Hércules" foi o encargado de promover esta actividade na que ata houbo música en directo a cargo da alegre Tuna de Veteranos. A Voz de Galicia recolleu esta noticia na edición do día 27 de abril, prema aqui se queres acceder a ela.