5º Primaria

CONTANDO CONTOS EN E. INFANTIL

Alumnos de 5ª baixamos a contar contos creados por nós ás aulas de Educación Infantil. ¡Quedaron encantados coa historia"

VISITA AO PARLAMENTO DE GALICIA

Os nenos de 5º de Primaria fomos a Santiago de Compostela a coñecer o Parlamento de Galicia.

5º C PROXECTO SEMENTE. JUNIO 2010

RAPAZADAS S.F.

O grupo de alumnos/as de 5ºC participamos no “proxecto Semente”. Formamos entre todos una cooperativa á que chamamos “Rapazadas S.F.” Esta cooperativa estivo formada por vinte socios. Eliximos un presidente, una secretaria e un tesoureiro.Tamén creamos uns estatutos polos que rexirnos.Dedicámonos á fabricación de manualidades feitas con abelorios, tales como aneis, pulseiras, pendentes,.. e tamén outras con fieltro como fundas para móbiles e coleteiros. Tamén tiñamos algunas plantas. Ademais de ter un nome, a empresa tiña un logotipo que deseñamos e utilizamos para poner nas etiquetas dos produtos e na publicidade.O 30 de abril recibíronnos no salón de plenos municipal o Tenente de Alcalde, Don Enrique Tello e a Concelleira Dona Obdulia Taboadela. Neste acto entregáronnos a licenza para poder vender os nosos produtos.O 29 de maio fixemos a venda no Obelisco e cos beneficios obtidos donamos o 10% á O.N.G. Equus Zebra e co resto máis una pequeña cantidade aportada por nós fomos de excursión a “Marcelle Natureza”, onde vimos e aprendemos moitas cousas dunha chea de animais.

Pasámolo xenial!

LENDO UN POUQUIÑO DON QUIXOTE