CAMIÑO ESCOLAR SEGURO

Os nenos/as de 5º paseamos polo noso concello da man de Ana (policía local do mesmo), a cal nos mostrou os camiños escolares seguros que debemos percorrer se vimos andando sós ao colexio. Neles, podemos recoller en diferentes puntos de encontro aos nenos/as máis pequenos ca nós!! Foi unha experiencia moi divertida e de proveito diario!! Agora, só nos queda poñelo en práctica!! Sorriso

REUNIÓN EDUCACIÓN PRIMARIA

Estimadas familias:

O equipo Docente do Ceip Rosalía de Castro convócaos a unha reunión que se celebrará o día 19 de setembro, onde os titores/as tratarán cuestións de especial relevancia para a educación dos seus fillos/as e temas relacionados coa normativa do centro.

O HORARIO É O SEGUINTE:

- 16:15 reunión 1º, 2º e 3º curso

- 17:15 reunión 4º, 5º e 6º curso

LUGAR DE CELEBRACIÓN: Nas respectivas aulas

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS - LISTAS PROVISIONAIS de ADMITIDOS e EXCLUÍDOS

Nos arquivos adxuntos, poden consultar a listaxe provisional do alumnado de 4º e 6º de Primaria que se vai beneficiar do servizo de préstamo de libros do fondo solidario do centro, así como a listaxe provisional de excluídos.

Lembren que estos últimos teñen un prazo de dous días (vindeiros mércores día 12 e xoves 13 de Xullo) para resolver as deficiencias observadas.

COMEZO DE CLASES CURSO 2017-2018

Estimadas familias:

Informámosvos, que conforme á orde do 12 de xuño de 2017 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2017/2018 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia, as clases comezarán o día 11 de setembro de 2017.

Bo verán

PREMIOS CONCURSO MAQUETAS

Xa sabemos os premiados no concurso de maquetas:

1º PREMIO: 5º A COLEXIO ROSALÍA DE CASTRO

2º PREMIO: 4º A E B ROSALÍA DE CASTRO

Así mesmo, mereceu unha mención especial a mascota NAVALLIÑA. de 3º A (Rosalía de Castro)