BENVIDA CURSO ESCOLAR 2019-2020

Estimadas familias:

Xa estamos de volta!! o comezo das clases terá lugar o mércores 11 de setembro no horario habitual: 9:00-14:00. Un saúdo

RECOLLIDA DE VALES DE LIBROS E DE MATERIAL

Do luns 1 ao venres 6 de Xullo, en horario de 09:00 a 14:00 horas poden pasar pola secretaría do centro a recoller os vales das axudas de libros para 1º e 2º de primaria e de material para todos os cursos.

Ao alumnado matriculado en 3º de educación primaria, é o centro quen lle proporciona os libros de texto necesarios.

O alumnado matriculado en 5º e 6º de educación primaria ao estar incluídos no proxecto educación dixital (EDIXGAL) no curso 2019/20 está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA 4º DE ED. PRIMARIA: LISTAXE PROVISIONAL

Reclamación ás listaxes provisionais:dous días hábiles seguintes á publicación.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA 4ª DE ED.PRIMARIA: LISTAXE DEFINITIVA

INFORMACIÓN CONSELLO ESCOLAR

Comunícase que se inicia o período para as eleccións ao Consello Escolar do centro. Neste proceso toca renovar 3 membros do sector pais/nais, e un membro do sector profesorado.

O calendario de todo o proceso estará exposto no taboleiro de anuncios do centro, comezando coa constitución da Xunta Electoral que será quen velará polo desenvolvemento das eleccións.

A Xunta electoral está formada por:

Presidente : Director

Vocal – Secretario : 1 profesor titular/1 profesor suplente

Vocal : 1 pai titular/1 pai suplente

Vocal : 1 persoal non docente

Esta elixirase o mércores  día 7 de novembro mediante un sorteo público a celebrar na biblioteca do centro ás 14:15 horas, e do cal o resultado será comunicado aos interesados.

A Xunta Electoral constituirase o xoves, día 8 de novembro.

Debido á importancia da representación dos pais no C. Escolar animámolos a participar en todo o proceso.

BENVIDOS/AS AO CURSO ESCOLAR 2018-2019

Estimadas familias:

O Equipo Docente do CEIP Rosalía convócaos a unha reunión que se celebrará o martes 18 de setembro  , onde se tratarán temas relacionados coa normativa do centro  e  cuestións de especial relevancia para a educación dos seus fillos/as.

O horario é o seguinte:

• 16:15h reunión conxunta no ximnasio do centro. Posteriormente serán acompañados polos/as titores/as ás aulas.

Agradecendo a súa presenza, reciban una cordial saúdo.

O Equipo Directivo

FORMALIZACIÓN MATRICULA 2018-2019

Aberto o prazo da matrícula. Desde o 20 de xuño ao 30 de xuño 2018.

No arquivo adxunto podedes ver a documentación necesaria para formalizar a matricula.