HORARIO CENTRO 2021-2022

ENTRADAS

EDUCACIÓN INFANTIL:

Abriranse as portas ás 8:45h e o  alumnado irá entrando escalonadamente as súas aulas, segundo vaia chegando ao centro. As portas pecharanse ás 9:00.

Un proxenitor poderá acompañar ao  alumnado ata a porta de entrada

Non se poden facer xuntanzas e pedimos que as familias non se queden nos portalóns ,nas beirarrúas nin no parque infantil.

• 4º Ed. Infantil: Porta da súa aula
  •  Ed. Infantil: Porta da súa aula
  •  Ed. Infantil : Porta Rosalía 2 (onde esta a caseta)

EDUCACIÓN PRIMARIA:

Abriranse as portas ás 8:45h e o  alumnado irá entrando escalonadamente, segundo vaia chegando ao centro. Haberá un profesor de garda en cada entrada ,botando hidroxel e dando paso aos alumnos/as que subirán directamente ás súas aulas, sen facer fila, onde os estará esperando o titor/a. Os proxenitores non poden acceder ao recinto escolar.

• 1º e 2º curso: Porta Conchases 1
  • 3º e 4º curso: Porta Conchases  2
  • 5º e 6º curso: Porta Rosalía 1

Non se poden facer xuntanzas e pedimos que as familias non se queden nos portalóns ou nas beirarrúas.

SAÍDAS:

EDUCACIÓN INFANTIL:

• 4º de E.Infantil (3anos): 13:50h.
  • 5º de E.Infantil:  14:00h.
  • 6º de E.Infantil: 13:50h

O alumnado sairá polas portas da súa aula. No momento de recoller aos nenos/as farase unha saída inmediata do centro, para evitar aglomeracións.

EDUCACIÓN PRIMARIA:

•  2º , 4º e 6º curso : 14:00h.
  • 1º, 3º e 5º curso:  13:50h.

O alumnado sairá pola porta que entraron. No momento de recoller aos nenos/as farase unha saída inmediata do centro, para evitar aglomeracións (só entraran no recinto escolar os pais/nais de  1º e 2º curso)