REAPERTURA DO PRAZO DE SOLICITUDE DE MATRÍCULA PARA OS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DO 11AO 18 DE MAIO.

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO 2020-2021

Segundo a RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se da publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da Situación de Emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia, do 5 de maio de 2020, dende o 11 ao 18 de Maio reanúdase o prazo de presentación de solicitudes de matrícula para os centros de ensino non universitario.

O horario de atención ao público para o proceso de admisión será de luns a venres en horario de 10:00H a 14:00 h.

Poderán chamar ao 982 87 07 12 para concertar a cita.

Podes cubir a túa solicitude de admisión a través da web ou descargar este impreso e entregalo no centro.

• Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido ata o 26 de xuño de2020.

• Formalización da matrícula en educación infantil e primaria do 1 ao 10 de xullo de 2020.

AnexoTamaño
admisión_gal(1).pdf1.13 MB