Canción do mes de maio coa Familia Caamagno

Chegou a primavera e é tempo dos maios, das Letras Galegas e.., de mover o esquelete!

Este mes de maio queremos recomendarvos a música da Familia Caamagno, un grupo de música rock de Sigüeiro. Nesta ocasión estes rapaces só queren bailar!

Escoitade!

Novo programa da Radio Escolar: 6º de Primaria

Radio Municipal de Tui | Túy

Unha vez máis, o noso cole participou na Radio Municipal de Tui cunha recomendación lectora que deixou a todos os oíntes abraiados.

Nesta ocasión, a rapazada de 6º de Primaria presentou o libro Wonder que fala da diversidade, a convivencia e a empatía.

Se non o coñeces, escoita con moita atención.

O respecto á diversidade é esencial para acadar una convivencia pacífica, e tendo en conta os dramas que estamos vivindo actualmente no mundo, quixemos  aproveitar a diversidade cultural que existe no noso centro para poñela en valor.

Nestes vídeos  podemos ver algúns deles!!!

Ademais deste marabilloso traballo,  ao longo da semana , cada curso contou ao resto do alumnado un CONTO típico do  seu país !!!

PARABÉNS A TODOS E TODAS E... VIVA A DIVERSIDADE!!!

TUI LE

O pasado día 19, o alumnado de 1º e 2º asistiu á Área Panorámica de Tui para celebrar o "Tui Le". Como levamos facendo nos últimos anos, xuntámonos cos colexios e institutos do concello de Tui para festexar a festa das letras e dos libros, contando ademais coa colaboración da Biblioteca Municipal e a Concellería de Ensino.

Intercambiamos libros, asistimos á actuación de "Pakolas e Laura Romero" e visitamos a exposición de carteis que fixo o alumnado participante.

Esperamos darlle continuidade a esta celebración e animar así a todos a que se acheguen ao fantástico mundo dos libros.

CONTACONTOS

Hai uns días tivemos a sorte de contar coa visita de Sabela Gago e David Rodríguez, que nos contaron uns contos marabillosos.

Desfrutamos moito con eles!

En galego, máis e... mellor!

Estrea mundia!

Unha nova entrega dos vídeos, "Em galego máis e... mellor!

Nesta ocasión, a rapazada de 4º nos ensina a diferenza entre sustantivos individuais e colectivos.

Non perdades a ocasión de aprender con eles!

Ollo piollo!

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS PARA O CURSO 2024/2025

Informamos que están publicadas as listaxes provisionais de admitidos/as no taboleiro do colexio e que tamén se poden consultar dixitalmente na aplicación Admisiónalumnado utilizando a Chave 365 ou Certificado Dixital.

Todas as solicitudes presentadas, foron admitidas e terán praza para o vindeiro curso.

Poderá formular reclamación ante o consello escolar no prazo de 5 días hábiles.

As listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de maio.

Canción do mes abril: Quen é a que canta?

Na honra das festas de San Telmo e a visita das fillas de Cassandra a nosa vila, presentamos a canción de mes de abril que crearon xunto as Tanxugueiras. Así que...

A BAILAR!

Radio Escolar na Radio Municipal de Tui.

Ola oíntes de Radio Municpal de Tui e Comunidade do CEIP Randufe!

Hoxe, a rapazada do cole de Randufe quérevos recomendar un conto que, eles mesmos, leron xuntos. O seu título é "Un ovo de lobo". Non perdades a entrevista que lle fixeron os rapaces de 6º de Infantil aos seus compañeir@s de 3º de Primaria.

Haiche moito talento neste cole!

DÍA DA MULLER

O día  8 de marzo  reunímonos para  celebrar o Día Internacional da Muller.

Os voluntari@s de 6º de EP foron os encargados de guiar o acto e a canción de "Tataravoa" de Fillas de Casandra foi a elixida para conmemorar este día:

Este día  non é só unha ocasión para lembrar os logros históricos das mulleres na loita pola igualdade de xénero, senón tamén aproveitamos para reflexionar sobre os desafíos que aínda enfrontan as nenas e as mulleres en todo o mundo.

Así, este ano as nosas conclusións quedaron plasmadas nestasbolboretas:

Finalmente compartir con todos e todas este DECÁLOGO realizado polos alumnos e alumnas de 3º de E.P: