Chans do Carrasco, s/n - RANDUFE - 36713 -Tui (Pontevedra)           Teléfonos de contacto: 886 110 808886 110 809              Correo electrónico: ceip.randufe@edu.xunta.gal

INICIO DA FASE DE RESERVA DE PRAZAS EN CENTROS DE ADSCRICIÓN

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 11 de xaneiro de 2021 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A)coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

TODA A INFORMACIÓN NO SEGUINTE ENLACE http://www.edu.xunta.gal/portal/node/32849

• O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.
  • A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse no centro no que está matriculado no presente curso ou na aplicación admisionalumnado.

A solicitude de reserva de praza escolar será única e presentarase no centro de orixe ou na sede electrónica a través da aplicación admisión alumnado.

PREPARANDO O DÍA DA PAZ

VIDEO TITORIAL: "COMO FORRAR UN  ENVASE BRICK"

Radio Escolar

Radio Municipal de Tui en Directo | Escuchar Online - myTuner Radio

Os alumnos e alumnas de cuarto de Primaria participaron no programa de Radio de Tui compartindo os nosos proxectos escolares e a súa recomendación lectora para todos os oíntes. Queredes escoitalos? Premede nos arquivos e veredes o talento dos estudantes de Randufe.

Xa estamos de volta coa revista Andoriña!

Recén saída do forno! Esperamos que desfrutedes coa revista. Pincha na imaxe para acceder ou descárgaa pinchando no adxunto.

Nadal en Randufe

Con este vídeo pretendemos felicitar as festas tanto aos nosos compañeiros e compañeiras doutras aulas como a toda a comunidade educativa. Aínda que non esteamos tan xuntos como nos gustaría, sentimos a vosa cercanía.

Unha aperta e felices festas!

Recomendacións lectoras de Nadal

Como todos os anos, o equipo da biblioteca creou unhas recomendacións lectoras para facilitar a vosa escolla neste Nadal. Non hai mellor agasallo ca un libro!

Pinchade no enlace adxunto para acceder.

NOVIDADES DA NOSA BIBLIOTECA

Ola de novo rapazas e rapaces do Ceip de Randufe!

Aquí vos presentamos as últimas novidades chegadas á nosa Biblioteca.

Se vos gusta a natureza estades de sorte, hai libros moi interesantes para ampliar os vosos coñecementos.

Tamén hai libros sobre Galicia, libros con cancións, con chistes e con divertidas e intrigantes historias.

Botade unha ollada ao andel!

Seguro, seguro que vos gustarán!

Como conseguir as entradas do cinema na biblioteca

Ola! Lembrádesvos de min? Son Teo, e se queredes saber como ver a película que temos preparada para este Nadal, seguide as instrucións que aparecen no seguinte vídeo. Vémonos!

RECURSOS PARA O NADAL

Deixámosvos uns recursos para utilizar nestas datas. Esperamos que vos gusten. Pinchade na imaxe para acceder.

PONTE A CONSTRUIR!

Durante o mes de novembro celebramos o mes da Ciencia en Galego e, como xa vos contamos, adicamoslle unha pequena homenaxe aos enxeñeiros construíndo unhas pontes fantásticas.

Moitas grazas grazas a todas as familias que colaboraron na creación de marabillosos proxectos. Foi divertido, non si?

Admirade as creacións... Canto talento en Randufe!