Chans do Carrasco, s/n - RANDUFE - 36713 -Tui (Pontevedra)           Teléfonos de contacto: 886 110 808886 110 809              Correo electrónico: ceip.randufe@edu.xunta.gal

POSTOS ESCOLARES VACANTES CURSO 2024-2025

4º Ed. Infantil      17+3 NEAE
 5º Ed. Infantil      9
 6º Ed. Infantil      11
1º  Ed. Primaria    2
2º  Ed. Primaria    2
3º  Ed. Primaria    4
4º  Ed. Primaria    10
5º  Ed. Primaria    5
6º  Ed. Primaria    9

PROCEDEMENTO ADMISIÓN

SOLICITUDE ADMISIÓN

Aberto prazo do 1 ao 21 de marzo

Toda a información do procedemento no seguinte enlace:

Documentación a aportar:

- Anexo II ED550B (prema para descargar)

- Fotocopia do DNI ou libro de familia do alumno/a.

- Fotocopia DNI dos proxenitores.

- Certificado de matrícula se ven doutro colexio.

CALENDARIO ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-2025

• Reserva de praza para alumnado procedente de centros adscritos (CRA Mestra Clara Torres para 1º EP) no ANEXO I e I-bis (ED550A) do 15 de xaneiro ao 05 de febreiro.

•   Publicación de postos escolares vacantes: antes do 1 de marzo de 2024.

•   Solicitude admisión do 1 ao 20 de marzo de 2024 (alumnado que  se  escolariza por primeira vez ou traslados de centro) no ANEXO II e II-bis (ED550B).

•   Documentación para baremo, de ser necesario: 21 marzo ao 05 abril de 2024.

•  Publicación de listaxes provisionais: antes do 25 de abril de 2024.

• Reclamacións listaxes: 5 días hábiles trala publicación, ante o Consello Escolar.

•  Publicación de listaxes definitivas: antes do 15 de maio de 2024. Poderanse impugnar segundo o Artigo  36 da Orde do 21 de outubro de 2022 (DOG 08-11-22).

• Formalización Matrícula: do 20 ao 30 de xuño de 2024.

• As solicitudes presentadas entre o 21 de marzo e o 31 de agosto, serán consideradas “fóra de prazo” e serán resoltas antes do inicio das clases en setembro.

• Admisión extraordinaria, a partir de setembro (ED550C).

LISTAXE ADMITIDOS 2024/2025

Tódalas solicitudes de praza para 1º de Educación Primaria, foron admitidas. As listaxes poden consultarse no taboleiro de anuncios do colexio.

Deberán formalizar a matrícula entre o 20 e 30 de xuño.

NOVIDADES NA BIBLIOTECA

Xa temos aquí as últimas adquisicións da biblioteca. Esperamos que sexan do voso agrado e que desfrutedes con elas.

Canción do mes de febreiro: Estou na lavadora!

Benquerid@s!

Este mes de febreiro queremos darlle un pouco de ritmo ao noso corpo. Tedes ganiñas de Rock and roll?

Pois a mover o esquelete co Caimán do río Tea e a súa canción "Estou na lavadora".

E nos vos mareades con tanta marcha!

ENTROIDO: ORDES DE CHISCO

DÍA DA PAZ

Sorriso DÍA DA PAZ Sorriso

Este ano, no Día da Paz plasmamos a DIVERSIDADE como un valor que enriquece as nosas comunidades e sociedades, achegando unha variedade de experiencias, coñecementos e habilidades. O respecto á diversidade implica aceptar e valorar as diferenzas, recoñecendo que cada persoa é única e ten algo único que achegar ao mundo.

Estes bonecos representan a importancia da coexistencia pacífica e respectuosa de diferentes culturas, razas, relixións, opinións…para acadar un mundo en PAZ.

Radio Escolar na Radio Municipal de Tui

Ola radio oíntes e Comunidade do CEIP Randufe!

Aquí tedes a nova participación das alumnas e alumnos de 5º A e 5ºB no programa de Radio Escolar na RMT.

Estes rapaces xa son expertos e... nótase! Non sí?

Podedes escoitar o programa o xoves, 1 de febreiro, ás 11:30 aproximadamente e unha redifusión ás 14:45.

Pero aquí na nosa páxina poderes escoitalo tantas veces como queirades.

Fantásticas recomendacións lectoras!

ACTIVIDADE DE ROBÓTICA NOVA INSCRICIÓN