Benvidas e benvidos ao Ceip Ponte dos Brozos

Arteixo  A Coruña  Galicia

Vista da ponte dos brozos

Avda. Arsenio Iglesias, 34 (Sabón) 15142 Arteixo (  881 960 506 )

Código de centro:  15000363

Enderezo electrónico: ceip.ponte.brozos@edu.xunta.escorreo-e

Canle de Telegram do Centro

AVISO ENTROIDO CURSO 2023-2024

Por mor das condicións meteorolóxicas previstas para mañá venres, suspéndese o desfile de Entroido.

BOLAS SOLIDARIAS DE NADAL DO CCA

Como cada ano, o centro participa na campaña solidiaria do Centro Comercial Aberto. Podedes achegarvos aos etablecmentos participantes e recoller as bolas de nadal feitas polas vosas fillas e fillos e intercambialas por alimentos.

A continuación achegamos o listado falicitado polo CCA para que poidades consultar onde se atopan as bolas de Nadal.

Listado

Aproveitamos a ocasión para desexarvos Bo Nadal.

IMPORTANTE

Dende o día 30 de outubro, luns, as portas do recinto escolar abriranse as 9.25 para o alumnado de Educación Primaria. As familias poderán acceder ao recinto acompañando ao alumnado ata que este sexa recollido polo profesorado ás 9.30. Á saída, as portas abriranse ás 14.25 e procederase como de costume.

En Educación Infantil, as portas abriranse ás 9.25 á entrada e ás 14.10 á saída. En ambos horarios procederase como de costume.

DÍA NON LECTIVO

Recibida confirmación oficial da Inspección  Educativa, ratificamos o día 13 de outubro como día NON LECTIVO por tratarse dun dos días escollidos polo centro. As clases reanudaranse o 16 de outubro.

Un saúdo

ACTUALIZACIÓN SEGURO EDIXGAL