Web do Ceip Ponte dos Brozos

Arteixo  A Coruña  Galicia

Vista da ponte dos brozos

Avda. Arsenio Iglesias, 34 (Sabón) 15142 Arteixo (  881 960 506

Código de Centro:  15000363

correo-e

3 plataforma iinovacion

PRAZO PARA SOLICITAR O USO DO TRANSPORTE ESCOLAR

PRAZO PARA SOLICITAR O USO DO TRANSPORTE ESCOLAR PARA ALUMNADO XA MATRICULADO NO CENTR

• O prazo será do 3 ao 30 de Abril
  • Lugar de solicitude: Secretaría do centro
  • Horario : De 9:30 a 12:30 hs.

ADMISIÓN ALUMNADO - BAREMACIÓN

Nos niveis de 1º e 3º de Educación Primaria presentáronse máis solicitudes que prazas ofertadas, polo que hai que BAREMAR as solicitudes presentadas.

Os solicitantes teñen que presentar a documentación acreditativa dos criterios alegados para baremación.

Só será necesario presentar a documentación relativa aos criterios de domicilio fiscal, renda per cápita  da unidade familiar, condición de familia numerosa e de discapacidade do alumnado, nai/pai, titor ou irmás/irmáns recoñecida pola Xunta de Galicia, cando a persoa interesada NON autorizou expresamente na solicitude a consulta automática a través de admisionalumnado.

Todos/as solicitantes teñen que presentar:

Certificado de empadroamento con un mínimo de antigüidade no domicilio da unidade familiar.

Certificado do lugar de traballo emitido pola empresa no caso de que se alegara dito criterio.

Certificado de minusvalía ou incapacidade que non sexa recoñecido pola Xunta de galicia.

O prazo para a presentación é dende o día 23 de marzo ata o 5 de abril, ámbolos dous inclusive.

Remate da campaña postais solidarias

31/01/2018 20:48
Atlantic/Bermuda

Case 2100 postais solidarias de nadal feitas polos nenos e nenas e repartidas nos establecementos do CCA de Arteixo. Nun breve acto no centro fíxose entrega dos vales por valor de 315€ para alimentos frescos a Cáritas e de 160€ para material escolar aos nenos e nenas de 2ºD do noso colexio.

Nadal Solidario (Campaña do Centro Comercial Aberto)

04/12/2017 20:58
21/12/2017 20:58
Atlantic/Bermuda