Web do Ceip Ponte dos Brozos

Arteixo  A Coruña  Galicia

Vista da ponte dos brozos

Avda. Arsenio Iglesias, 34 (Sabón)  15142 Arteixo (  981 60 02 49 2 981 60 02 49

Código de Centro:  15000363

correo-e

3 plataforma iinovacion

PREMIO NACIONAL DE EDUCACIÓN 2016

Por 2ª vez en 5 anos, o noso centro veu recoñecido o seu labor cun dos premios nacionais de educación.

Este ano o extraordinario traballo realizado por Begoña Codesal, Aurora Jove e o resto dos participantes nesta experiencia entre os que queremos destacar ao todo o noso alumnado que no seu tempo de recreo acude, xa sexa como profesor ou profesora ou como alumno ou alumna, a participar na mesma, ven de recibir "O Premio Nacional ao uso de Tecnoloxías aplicadas á educación"

Parabéns a todas e a todos. Un orgullo traballar con todos vós.

recreo_con_codigos

Ligazón ao proxecto presentado Recreo con códigos

Importante para toda a comunidade educativa do centro:

Informasenos que:

"Poderanse producir cambios na fluidez do tráfico no Polígono de Sabón, debido ao estudo de mobilidade e análise de alternativas viarias que para a mellora na circulación neste espazo, se desenvolverá dende o 09/02/2017 ao 24/02/2017"