Web do Ceip Ponte dos Brozos

Arteixo  A Coruña  Galicia

Vista da ponte dos brozos

Avda. Arsenio Iglesias, 34 (Sabón) 15142 Arteixo (  881 960 506

Código de Centro:  15000363

correo-e

3 plataforma iinovacion

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO,E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2017-2018

LISTAXES DEFINITIVAS

Fondo solidario de libros de texto ( 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria), e axudas para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de educación primaria), e axudas para a adquisición de material escolar (todos os cursos de educación primaria).

Pódense recoller os vales do 17 ao 21 de xullo en horario de 10 a 12 hs.  e a partir do 1 de setembro en horario de 9:30 a 12:30 hs.

Resolución de solicitudes de axudas de libros, material e fondo solidario de libros de texto. Curso 2017-2018

LISTAXES PROVISIONAIS

Axudas para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de educación primaria), fondo solidario de libros de texto ( 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria),  e axudas para a adquisición de material escolar (todos os cursos de educación primaria).

Listaxe Provisional de axudas para a adquisición de libros (Vales)

Listaxe provisional de axudas para a adquisición de material (Vales)

Listaxe provisional de admitidos de fondo libros

Listaxe provisional de excluídos de fondo libros

O período de reclamación a calqueira das listaxes anteriores é de dous días dende a súa publicación (prazo ata o día 12 de xullo inclusive)

REUNIÓN COAS FAMILIAS DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO CURSO 2017-2018

Reunión coas familias de alumnado de novo ingreso para o vindeiro curso 2017-2018

Lugar: Centro Cívico e Social

Día : 26 xuño

Hora: 16:30 h.

Folleto alumnado de novo ingreso

Folleto alumnado de 4º de educación infantil

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2017-2018

Prazo: do 20 ao 30 de xuño ámbolos dous inclusiva.

Para formalizar a matrícula hai que presentar en secretaría:

• Impreso de matrícula cuberto e asinado por algún dos proxenitores ou titores/as legais.
  • Dúas fotografías tamaño carné co nome posto por detrás.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Volante de empadroamento no que figure o/a alumno/a.

O impreso de matrícula pódese recoller na secretaría do centro ou descargarse aquí