Web do Ceip Ponte dos Brozos

Arteixo  A Coruña  Galicia

Vista da ponte dos brozos

Avda. Arsenio Iglesias, 34 (Sabón) 15142 Arteixo (  881 960 506

Código de Centro:  15000363

correo-e

3 plataforma iinovacion
accesit

Revista do centro : PONTE AO DÍA 2017-2018

Como en anteriores anos , xa temos connosco a derradeira edición da revista do centro Ponte ao día. Nela poderedes ver algunhas das  cousas que se fixeron no centro ao longo do curso 2017-2018.

Grazas a todos/as pola colaboración.

Pica na imaxe para descargar a revista

CONVOCATORIA DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR PARA O ALUMNADO MATRICULADO E ADMITIDO EN EDUCACIÓN PRIMARIA PARA O CURSO 2018-2019.

Prazo: do 22 de maio ao 22 de xuño incluído.

Máis información en: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/25009.

Impreso de solicitude (Anexo I e II) na páxina web indicada e na Secretaría do Centro.

Documentación:

·

Copia completa do libro de familia ( De non dispoñer de libro de familia documentación que reflicta a unidade familiar a 31 de decembro de 2016)

Para alumnado de 1º e 2º de E.P. : Renda per capita igual ou inferior a 5.400€ :  Vale de 170€.

Renda per capita superior a 5.400€ e igual ou inferior a 9.000€: Vale de 90€

Axuda para adquirir material escolar: Renda per capita igual ou inferior a 5.400€: Vale de 50€

Para alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de E.P.: Renda per capita igual ou inferior a 5.400€: 6 libros de texto.

Renda per capita superior a 5.400€ e igual ou inferior a 9.000€: 4 libros de texto.

Para máis información consultar a no D.O.G. nº 95 de 21 de maio a Orde de 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O CURSO 2018-2019

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

Art. 32.1 Orde de admisión de alumnado: Impugnación das listaxes definitivas; Recurso de alzada ante o persoal titular da Xefatura Territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ó da súa publicación.

Este alumnado ten que formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño na Secretaría do Centro