PERÍODOS NON LECTIVOS CURSO 2018-2019

PERÍODOS NON LECTIVOS

INFORMACIÓN A NAIS/PAIS/TITORES LEGAIS

Curso: 2018/2019

Segundo a Orde do 28 de maio de 2018 (DOG do 8 de xuño de 2018) establécese:

1. PERÍODOS DE VACACIÓNS:

 NADAL: desde o día 22 de decembro de 2018 ata o día 7 de xaneiro de 2019, ambos inclusive.

 ENTROIDO: días 4, 5 e 6 de marzo de 2019.

 SEMANA SANTA: desde o día 13 ata o 22 de abril de 2019, ambos inclusive.

2. DÍAS NON LECTIVOS:

 Ademais das festas de ámbito estatal, son días non lectivos os festivos así declarados pola Consellería de Economía, Emprego e Industria da Xunta de Galicia, e as festas laborais de carácter local publicadas por resolución da devandita consellería.

 Días non lectivos solicitados por razóns de tradición, costume ou conveniencia pedagóxica: 2 de novembro de 2018 e 20 de maio de 2019.

 Establécese o Día do Ensino coa consideración de non lectivo para efectos académicos 7 de decembro de 2018.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO,E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018-2019 (CORREXIDAS)

LISTAXES DEFINITIVAS

Fondo solidario de libros de texto ( 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria), e axudas para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de educación primaria), e axudas para a adquisición de material escolar (todos os cursos de educación primaria).

Pódense recoller os vales ata o 20 de xullo en horario de 10 a 12 hs.  e a partir do 3  de setembro en horario de 9:30 a 12:30 hs.

LISTAS USUARIOS SERVIZOS DE TRANSPORTE CURSO 2018-19 (actualizado a 20 de xullo de 2018)

ALUMNADO EXCLUÍDO

No caso dos usuarios excepcionais*, as listaxes son provisionais

*prazas suxeitas á demanda de usuarios lexítimos

O PERIODO DE RECLAMACIÓNS SOBRE AS LISTAXES DO TRANSPORTE SERÁ DO 13 AO 20 DE XULLO (HORARIO DE 10:00 A 12:00 HS.) E A PARTIR DO 3 DE SETEMBRO.

Resolución PROVISIONAL de solicitudes de axudas de libros, material e fondo solidario de libros de texto. Curso 2018-2019

LISTAXES PROVISIONAIS

Resolución de solicitudes de axudas de libros, material e fondo solidario de libros de texto

Axudas para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de educación primaria), fondo solidario de libros de texto ( 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria),  e axudas para a adquisición de material escolar (todos os cursos de educación primaria).

Listaxe Provisional de axudas para a adquisición de libros e/ou material (Vales)

Listaxe provisional de admitidos de fondo libros

Listaxe provisional de excluídos de fondo libros

O período de reclamación a calqueira das listaxes anteriores é de dous días dende a súa publicación (prazo ata o día 11 de xullo inclusive)

LISTA DE LIBROS 2018-2019

Aquí podedes ver e descargar a Lista de libros para o vindeiro curso 2018-2019

(correxido erro na listaxe de libros de 1º)

CONVOCATORIA DE PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E DE MATERIAL ESCOLAR PARA O ALUMNADO MATRICULADO E ADMITIDO EN EDUCACIÓN PRIMARIA PARA O CURSO 2018-2019.

Prazo: do 22 de maio ao 22 de xuño incluído.

Máis información en: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/25009.

Impreso de solicitude (Anexo I e II) na páxina web indicada e na Secretaría do Centro.

Documentación:

·

Copia completa do libro de familia ( De non dispoñer de libro de familia documentación que reflicta a unidade familiar a 31 de decembro de 2016)

Para alumnado de 1º e 2º de E.P. : Renda per capita igual ou inferior a 5.400€ :  Vale de 170€.

Renda per capita superior a 5.400€ e igual ou inferior a 9.000€: Vale de 90€

Axuda para adquirir material escolar: Renda per capita igual ou inferior a 5.400€: Vale de 50€

Para alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de E.P.: Renda per capita igual ou inferior a 5.400€: 6 libros de texto.

Renda per capita superior a 5.400€ e igual ou inferior a 9.000€: 4 libros de texto.

Para máis información consultar a no D.O.G. nº 95 de 21 de maio a Orde de 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

PRAZO PARA SOLICITAR O USO DO TRANSPORTE ESCOLAR

PRAZO PARA SOLICITAR O USO DO TRANSPORTE ESCOLAR PARA ALUMNADO XA MATRICULADO NO CENTR

• O prazo será do 3 ao 30 de Abril
  • Lugar de solicitude: Secretaría do centro
  • Horario : De 9:30 a 12:30 hs.