Benvidxs

Benvidxs ao CEIP Plurilíngüe da Pobra do Brollón.

De momento estamos a traballar nesta páxina para facela máis sinxela e intuitiva.

Con todo, iremos "colgando" cousas despaciño, con moita calma.

Grazas pola vosa comprensión.

Un saúdo de todo o equipo do centro.

Come Local

O CEIP Pobra de Brollón é un dos centros escolares participantes na IV edición da "COME LOCAL", campaña para promocionar os produtos galegos de proximidade e con indicativo de calidade, impulsada pola Xunta de Galicia a través da Axencia Galega da Calidade Alimentaria (@experienciasdecalidadegalicia).

Entre outras cousas, estase achegando varios produtos galegos con certificado de calidade (DOP, IXP e Ecolóxicos de proximidade) a cada un dos comedores para dar a oportunidade de que os nenos e nenas poidan degustar varios produtos dunha excelente calidade con orixe Galicia e cunha trazabilidade garantida.

A este centro xa chegaron as fabas da IXP Faba de Lourenzá,

eco-froita, queixo da DOP Arzúa-Ulloa, mel da IXP Mel de Galicia e máis produtos de horta ecolóxica procedentes de pequenos produtores galegos.

Outras das accións que se están a facer dentro desta campaña, é o establecemento de sinerxías con produtores galegos con certificado de calidade DOP, IXP e Ecolóxico de proximidade; axuda con ferramentas que faciliten o cálculo do gasto “escandallo”; accións formativas dirixidas a equipos de cociña, equipos directivos e estudantes; e asesoramento ao persoal de cociña sobre aprovisionamento.

#volveaComeLocal #GaliciaEtiquetaCalidade #Comelocal2023 #ExperienciasDeCalidadeGalicia #CalidadeAlimentaria #GaliciaComeLocal #Axenda2030 #ODS2 #ODS4

#ODS8 #ODS11 #ODS12 @slowfoodcompostela

Celebramos o entroido.

Chegou o entroido e celebrámolo traballando sobre os diferentes personaxes do entroide en Galiciam facendo fincapé no oso de Salcedo e en como se organiza o entroido no nosa zona. Así, celebramos os xoves de compadres e comadres facendo un compadre e unha comadre de palla, coma era tradicional.

Finalmente queimamos o compadre, a comadre librou por mor da chuvia...

Día da Paz.

Este ano celebramos o día da Paz cunha canción orixinal titulada "As frores da paz". Cada alumnx dixo a súa frase sobre a paz ao tempo que colocaba a súa flor nun maceteiro, ambos os dous feitos na clase. Podedes ver o vídeo que se fixo sobre esta actividade no curso de famlias.

Reserva de praza no CEIP Plurilingüe da Pobra do Brollón

Xa se pode solicitar praza para o próximo curso no CEIP Plurilingüe da Pobra do Brollón.

O prazo vai desde o día 1 ao 20 de marzo.

Agardámosvos!!!

Xornada de portas abertas.