EDNL

Coñecendo o CARRO GALEGO con 6º

O alumnado de 6º despídese do colexio Mestre Pastor Barral cun vídeo realizado tendo ao carro como protagonista. Agardamos que vos guste e que vos sirva para coñecer un pouco máis ao carro. Graciñas e ... ata sempre!!

O CARRO no noso colexio.

Dende o EDLG queixemos rematar este curso 2020-2021 rendendo unha homenaxe ao CARRO GALEGO que tan importante foi hai anos nas vidas das nosas familias. Coñecémolo mellor grazas á colaboración de Pepe Cabanas, gran amante dos carros.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2021

Xela Arias Castaño é a escritora homenaxeada neste 2021. Estivo moi presente no noso colexio ao longo desta semana.

24 de outubro- DÍA DAS BIBLIOTECAS

Cada 24 de outubro dende o ano 1997 celébrase o Día da Biblioteca en lemb

DÍA DAS ESCRITORAS

19 de outubro de 2020

“DÍA DAS ESCRITORAS”

"UNHA ÁRBORE, UN TESOURO"

Rematamos este curso mostrando este vídeo, onde os protagonistas son nenos e nenas do noso colexio que quixeron participar plantando unha árbore. Esta árbore medrará a carón de cada un deles e quedará como lembranza deste curso tan especial.

AVISO PARA TOD@S @S NEN@S DO COLEXIO

Para rematar o curso, fai clic na imaxe e mira o que nos propón o Equipo de Dinamización da Lingua Galega... Anímate!!

Niños niños plantando árbol ilustración | Vector Premium

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

Hoxe domingo, día 17 de maio, celebramos o Día das Letras Galegas 2020. Con este vídeo, recordamos a todos/as as persoas que fixeron a nosa lingua máis grande.

RICARDO CARVALHO CALERO

"As pitas baixo a choiva" é un proxecto educativo da Coordenadora de Equipas de Normalización Lingüística de Ferrolterra inspirado libremente no conto do mesmo título de don Ricardo Carvalho Calero, a quen se lle dedica o Día das Letras Galegas 2020.

RICARDO CARVALHO CALERO

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020.

Este ano non poderemos aprender moito sobre a figura de Ricardo Carvalho Calero pero volverá á escola para o ano que vén porque foi  unha persoa que dedicou toda a súa vida á lingua e cultura deste País.