Benvida

A nosa benvida ao CEIP Mestre Pastor Barral

Imaxe do CEIP Mestre Pastor Barral

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

APERTURA DO PRAZO DE FONDO LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2020/21

No documento adxunto tedes toda a información sobre o prazo de solicitudes do Fondo solidario de libros de texto para o vindeiro curso 2020/21, así como o enlace a páxina web onde poderedes consultar o Orde que o regula.

AVISO IMPORTANTE DE EDUCACIÓN ARTÍSTICA

PARA @S NENOS E NENAS DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Neste arquivo explícovos as tarefas obrigatorias que teredes que entregar antes do 1 de xuño.

@s nen@s que xa mas enviastes NON TEDES QUE FACELAS DE NOVO.

Biquiños e moito ánimo

NORMAS DE ENTRADA AO CENTRO

Normas de entrada ao centro escolar

ADAPTACIÓN ÁS PROGRAMACIÓNS DO 3º TRIMESTRE

Debido á situación de emerxencia de saúde pública ocasionada polo COVID-19 e seguindo as Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20

Este centro escolar ten publicadas as Adaptacións das Programacións nesta páxina web, no apartado que podedes ver á esquerda: Secretaría

ADMISIÓN DO ALUMNADO

OBRIGATORIO O USO DE MASCARILLA PARA ACCEDER AO INTERIOR

DO CENTRO ESCOLAR

PLATAFORMA GRATUITA DE LECTURA DE LIBROS DIXITAIS

Para poder entrar na plataforma hai que usar o seguirte usuario e contrasinal:

Usuario: myon

AVISO IMPORTANTE

ACTIVIDADES 3º TRIMESTRE

A partir de agora todos os venres teredes conta das actividades a realizar o resto da semana pola canle escollida polo voso titor, sexa correo electrónico, páxina web ou whatsApp.

Lembrarvos que as actividades das especialidades (inglés, música, plástica,...) están colgadas na páxina web.

Coidádevos moito.

SAÍDAS CONTROLADAS PARA NENOS E NENAS A PARTIR DO DOMINGO 26 DE ABRIL

De seguido, móstranse as instruccións para as saídas controladas de nenos e nenas a partir do 26 de abril. Asímesmo, adxúntase un documento que recolle as normas que se deben seguir adaptadas a pictogramas, de xeito que resulten máis clarificadoras para os nenos e nenas.

CONTOS

Os libros son un dos mellores transportes para viaxar e deixar voar a nosa imaxinación, deixamos unha serie de libros para que vos adentredes nas súas historias e poidades voar moi moi lonxe.