actividades

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Xa está aberto o prazo de solicitude de participación no fondo solidario de libros de texto (3º e 4º EP), de axudas para adquirir  libros de texto (1º e 2º EP) e material escolar (EP e EE) para o curso 2024-2025. Para ser beneficiario desta axuda é preciso cumprir os seguintes requisitos:

- Ter devolto os libros de texto adquiridos coas axudas do curso 23-24 (agás o alumnado de 1º e 2º EP)

- Ter unha renta per cápita familiar igual ou inferior a 10.000 €. A renda será a do exercicio 2022.

Documentación a achegar:

-Solicitude cuberta preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (ED330B-anexos I e II) dispoñible a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal.

No caso de tramitalo a través do centro educativo:

-Solicitude (anexos I e II) que poderán descargar neste enlace, ou recibila a través do alumnado se a solicitan por medio da axenda.

-Entrega da solicitude cuberta. Escaneada e enviada ó correo electrónico do centro (ceip.osmuinhos@edu.xunta.gal).

En caso de entregala presencialmente, deberán facelo en horario de dirección ou secretaría.

MAIO

LUNS

MÉRCORES

XOVES

10.55 a 11.50

15.40 a 16.30

10.00 a 10.55

15.40 a 16.30

XUÑO

LUNS

MÉRCORES

XOVES

10.20 a 11.10

13.40 a 14.30

9.30 a 10.20

13.40 a 14.30

-Copia do libro de familia en que figuren todos os membros da unidade familiar (Se non houbo variacións con respecto ó ano anterior, non é preciso aportar a copia porque xa se dispón dela no centro)

-No caso de non ter libro de familia ou se a situación familiar a 31 de decembro de 2022 non coincide coa actual poderá presentarse sentenza xudicial de separación ou divorcio, ou de ser o caso convenio regulador onde figure a custodia; certificado ou volante de convivencia ou informe dos servizos sociais.

-Certificado acreditativo do grao de discapacidade, se fose o caso, recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

O prazo para a entrega da documentación será ata o 21 de xuño de 2024.

O alumnado de 5º e 6º de Primaria continúa no Proxecto E-dixgal quedando exento das axudas para a adquisición de libros de texto xa que disporá de libros gratuitos en formato dixital.

PUNTO LARANXA

Xa está instalado no centro o Punto Laranxa contra o acoso e o ciberacoso escolar. Nesta páxina web tamén hai un punto de acceso virtual para que toda a comunidade educativa poida utilizar este servizo informando de posibles casos de acoso e/ou ciberacoso dentro do ámbito escolar.

RESULTADOS DA VOTACIÓN DAS FAMILIAS PARA A XORNADA CONTINUADA

Tras a votación celebrada o 19 de febreiro entre as familias sobre a implantación da xornada continuada, os resultados foron os seguintes:

Votos a favor: 46

Votos en contra: 26

Votos nulos: 1

Aínda que máis do 50% das familias maniféstanse de acordo coa xornada continuada, non é posible a súa implantación por non acadar o 58% de votos favorables do total do censo.

Desde o centro agradécese a alta participación das familias neste proceso, amosando así o seu interese pola mellor opción para os seus fillos e fillas.

VISITA DE PAPÁ NOEL

O xoves 21 de decembro recibimos no centro a Papá Noel. Unha xestión realizada polo concello de Muxía para que o noso alumnado tivera a oportunidade de falar con el e entregarlle en persoa as súas cartas.

Papá Noel amosouse moi ledo de estar con todos os rapaces e rapazas, a quen adicou unha atención individualizada e agasallou con ricos caramelos.

MURAL DA IGUALDADE. MULLER CASTREXA

A última semana do mes de novembro tivemos o pracer de recibir no centro a Sheela Tato, unha muralista que deixou a súa pegada no corredor do 1º andar do colexio. O seu mural, “Muller castrexa”, foi unha iniciativa máis da ANPA O Facho dentro das actividades pola igualdade subvencionadas pola Consellería de Emprego e Igualdade.

Nesta imaxe, que fai alusión ao tema do proxecto documental deste curso (Cultura castrexa), está representada a forza da muller e as distintas razas do mundo utilizando diferentes tonalidades na pel.

CHARLA DA ANPA PARA AS FAMILIAS

O venres 10 de novembro ás 16.45 h a ANPA O Facho, en colaboración coa Consellería de Emprego e Igualdade, organiza unha charla para as familias sobre A Corresponsabilidade

Esta proposta está incluida dentro das actividades sobre a Igualdade de Xénero que a asociación de nais e pais organizou para este curso.

OBRADOIROS DA IGUALDADE

Un curso máis a ANPA O Facho organiza os obradoiros da igualdade coa colaboración da Consellería de Emprego e Igualdade.

O venres 10 de novembro levaranse a cabo as seguintes actividades:

-Infantil: Sesión de contacontos.

-De 1º a 4º EP: Novas masculinidades + Hipersexualidade das nenas. Charla e dinámica de grupos.

-5º e 6º EP: Educación en igualdade + Pautas de prevención de violencia de xénero. Rolle play, debate e dinámicas de situacións

COMEZO DO CURSO 2023-2024

Infomamos que o comezo das clases para Infantil e Primaria é o martes 12 de setembro no horario habitual:

Entrada: 9.30 h (O centro permanecerá aberto desde as 9.20 h para a incorporación paulatina do alumnado)

Saída: 14.15 h

Comedor: de 14.15 a 15.15 h

Lémbrase que por comezar as clases en martes o horario de saída está adiantado 15 minutos, o resto dos días a saída é ás 14.30 da  clase e ás 15.30 do comedor.

SUPRESIÓN DUNHA PRAZA DE PRIMARIA

O 18 de agosto saiu publicado o catálogo de centros para o curso 2023-2024, no que se reflicte a supresión dunha praza de primaria. Como consecuencia, os niveis de 1º e 2º EP agruparanse formando unha aula mixta.

SUPRESIÓN DUNHA PRAZA DE INFANTIL

Ponse en coñecemento de toda a comunidade educativa que se recibiu unha comunicación de Inspección informando sobre o peche dunha unidade de infantil, polo que no curso 2023-2024 só teremos unha aula mixta que agrupe ao alumnado de 4º, 5º e 6º EI.