A finalidade do C.E.I.P. Os Muíños é conseguir cidadáns responsables, autónomos, respectuosos e felices que participen de forma activa nunha sociedade inclusiva, partindo das súas capacidades, desenvolvendo o seu talento e equilibrando a súa autoestima, mediante unha metodoloxía motivadora e innovadora adaptable á diversidade do alumnado.

As clases para o alumnado de Infantil e Primaria comezarán o mércores 12 de setembro.

Horario de clase: De 9.30 a 14.30 h

Horario de comedor: De 14.30 a 15.30 h

Horario 4º E. Infantil: terán un periodo de adaptación do que se informará na primeira reunión colectiva á que serán convocadas as familias a primeira semana de setembro.

Xa están expostas na secretaría do centro as listaxes provisionais de FONDOLIBROS para o alumnado que cursará 3º e 4º EP no curso 18-19.