CHARLA SOBRE ACOSO ESCOLAR

Recordade que mañá Mércores 5 de Xuño, ás 16:30 temos no centro unha charla moi interesante sobre o acoso escolar, nas redes sociais e os riscos da Internet.

Estades todos invitados a participar. Esperámosvos!!

CHARLA DIABETES

O pasado Mércores disfrutamos no centro dunha Charla informativa sobre a Diabetes, especialmente sobre a tipo I, que é a que máis afecta a nenos e nenas.

VISITA Á FÁBRICA ALCOA

O xoves 17 de marzo os alumnos de 6º visitamos a fábrica de Alúmina- Aluminio en San Cibrao. Primeiro acudimos ó salón de actos onde vimos un vídeo explicativo de todo o proceso e, a continuación, percorrimos as diferentes instalacións dentro do bus que nos levou. Todo nos pareceu moi interesante e moi, moi grande.

Ademais, contribuimos a mellorar o medio ambiente plantando unha árbore nunha área que teñen reservada para que tódalas excursións que alí van, deixen a súa pegada.

Visitamos o Concello

Os nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria o pasado luns fixemos unha visita ao Concello de Foz para ver como é e como funciona, coñecer as persoas que o administran, visitar as súas dependencias e fixemos un pequeno "pleno infantil" no que o compañeiro Pablo López foi elixido alcalde!!

Excursión a Coruña de 5º e 6º

O xoves pasado tivemos a oportunidade de visitar a "Casa das ciencias", "Domus" e o "Acuario de Coruña" nunha excursión moi entretida e da que disfrutamos todos.

Os alumnos e os profes de 5º e 6º pasámolo xenial, velaquí as fotos desta saída.