EXCURSIÓN FIN DE CURSO DO ALUMNADO DE 6º

Estimadas familias e colaboradores:

Ante a situación actual motivada polo estado de alarma no que nos atopamos vémonos na obriga de aprazar de forma indefinida todo o relacionado coa excursión de fin de curso que se iba a celebrar do  27 ao 29 de Maio de 2020.

O sorteo das cestas que se fixeron grazas á colaboración do CCAFOZ e dos comerciantes da vila e vilas limítrofes e que estaba previsto para o 13 de Abril de 2020, queda tamén aprazado ata novo aviso.

Conservade as rifas, xa que o sorteo se vai a realizar en canto as circunstancias o permitan (serán válidas aínda que apareza como data de sorteo o 13 de Abril de 2020).

Queda pendente tamén a realización ou non da excursión en función de como vaian evolucinando as medidas do Goberno. De todas formas os cartos recadados irán sempre destinados a unha celebración de fin de curso para o alumnado de 6º na data en que sexa posible.

Moitas grazas a todos/as pola vosa comprensión.

Un saúdo

A organización