CAMPAÑA DE DEPORTE ESCOLAR

Como cada ano, neste curso 2011-2012 vaise poñer en marcha a Campaña de Deporte Escolar, na que o noso centro participa en diferentes modalidades deportivas. Todos/as nenos/as de 3º a 6º de Primaria participaran no Programa Xogade en Horario Lectivo. As demais modalidades deportivas levaranse a cabo fora do horario lectivo como o ano pasado. Os/as nenos/as interesados en participar con nós nas diferentes  competicións deportivas teñen que cubrir un impreso que se lles entregarán no seu momento e elexir as modalidades deportivas nas que queiran participar (As competicións e partidos serán comunicados posteriormente):

Tenis de Mesa / Cross / Fútbol-sala / Bádminton / Duatlon / Voley / Balonmán

Baloncesto / Biatlón  / Natación

IMPORTANTE

Comunicar a todos/as os/as participantes que a equipación deportiva do colexio ( camiseta e pantalón curto), podedes adquirila a través do Anpa, sendo convinte que os participantes se fagan con ela ó igual que co chándal do cole.