ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2022/2023

ADMISIÓN PARA O CURSO 2022/2023

NOTA INFORMATIVA PARA O ALUMNADO DE NOVO INGRESO

Desde o día 1 ao 21 de marzo está aberto o prazo de solicitude de admisión para o vindeiro curso 2022/2023, dirixido ao alumnado novo que desexe cursar os seus estudos no noso centro.

SEGUNDO CONSTA NA ORDE DO 12 DE MARZO DE 2013 POLA QUE SE RESOLVE O PROCEDEMENTO PARA A ADMISIÓN DE ALUMNADO:

Documentación necesaria:

Formulario de admisión debidamente cumprimentado (ANEXO II), con letras e números que se entendan ben.

DNI do pai, nai ou representantes legais e do neno/a (se o ten): orixinais e copia.

Libro de Familia: orixinal e copia.

Certificado de matrícula do curso actual no que está escolarizado o alumno/a (agás para os nacidos no ano 2019). Deben solicitalo no centro educativo no que estea cursando os estudos na actualidade.

Formulario de elección de Relixión ou Atención Educativa/Valores.

Outra documentación (se fose o caso): documento que acredite minusvalía, separación dos pais, custodia… O alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo (N.E.A.E.) deberá achegar documentación xustificativa. (orixinal e copia en todos os casos)

A solicitude deberá ser asinada pola nai e o pai, ou representantes legais do alumnado. No caso de separación ou divorcio, os dous proxenitores ou titores legais asinarán a presente solicitude, agás que aquel que formalice a instancia teña atribuída a patria potestade con carácter exclusivo mediante resolución xudicial, que se presentará coa solicitude para o seu cotexo polo centro educativo.

Entre os días 20 e 30 do mes de xuño deberán formalizar a matrícula.

O horario de Secretaría é o seguinte: (prégase se axusten na medida do posible)

Luns, martes, mércores, xoves e venres de 09:30 a 10:15 h.

Xoves de 13:20 a 14:15 h.

Xornada de portas abertas: este ano, debido á situación sanitaria na que nos atopamos pola pandemia e para extremar as medidas de seguridade, imos facer as xornadas de portas abertas con cita previa. As persoas que estean interesadas deben chamar ao centro ao teléfono do colexio (886.15.16.69)