Proxectos Documentais Integrados (PDI)

Os nosos PDI

Os Proxectos Documentais Integrados (Rosa Piquín Cancio, 2012) están conformados por actividades nas que o alumnado, ademais de investigar sobre un tema concreto, familiarízase cos mecanismos de busca de información e traballo intelectual empregando os recursos da biblioteca escolar: documentais, tecnolóxicos, audiovisuais...

Na nosa escola os PDI son o eixo dinamizador do acto pedagóxico, acollendo tarefas integradas que se concretan nas Programacións Didácticas de aula para a consecución das competencias clave.

Os diversos PDI que desenvolvemos cada curso escolar enriquecen a nosa comunidade educativa e posibilitan a participación de tod@s mediante actividades de centro que se nutren da alfabetización múltiple.

Na seguinte listaxe recollemos os PDI implementados ata o actual curso escolar 2023-24 no que iniciamos nova singradura. A listaxe acolle diversos PDI que foron recoñecidos, a nivel autonómico, no Concurso de Traballos por Proxectos que promove a Asesoría BEGA cada curso escolar, así como a Distinción Sello CCB 2021, a nivel nacional; recoñecementos que valoramos como avaliación externa altamente positiva: