INAUGURAMOS A BIBLIOTECA DO S.XXI: LEOLAB

O pasado 12 de abril inauguramos as novas instalacións da nosa biblioteca escolar, un equipamento dentro da segunda fase do PLAN LIA. Este evento tan importante para esta comunidade educativa compartímolo o día anterior con tódalas familias e os seus fillos e fillas e hoxe con: O Sr. Inspector, os Srs. Asesores de Bibliotecas Escolares, o Sr. Alcalde, os membros do Consello escolar, as nais que forman a Xunta Directiva da ANPA, os empresarios que fixeron a obra nova, os padriños do noso laboratorio de cociña que xa inauguraramos hai dous anos, os directores dos coles do concello e un grupo de escolares de 6º. Foi unha xornada especialísima para nós e podedes ver unha reportaxe completa nas diferentes entradas do blogue da bibliotecaGrazas a tod@s cantos fixeron posible este equipamento que coloca a educación de Malpica no s.XXI!