Blogues

CONVOCATORIA AXUDAS PARA O ALUMNADO NEAE

O 26 de abril publicouse no BOE a convocatoria para a solicitude de axudas para o alumando Neae.

O prazo de presentación de solicitudes abrabgue do 8 de maio ó 20 de setembro ambos incluídos.

Para máis información consultar no BOE  e na web do Ministerio de Educación.

As solicitudes presentaranse de forma telemática seguinda esta dirección www.educacionyfp.gob.es ou https://sede.educacion.gob.es.

NORMATIVA SOBRE O USO DE MÁSCARAS NO ÁMBITO EDUCATIVO

Hoxe publicouse as novas instrucións sobre o uso de máscaras no centros educativos:

DIRECTRICES SOBRE O USO DE MÁSCARAS NO ÁMBITO EDUCATIVO

ADMISIÓN DEFINITIVA ALUMNADO CURSO 2020/21

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2020/21

Prazo aberto ao longo de todo o mes de xuño e ata o 10 de xullo de 2020.

Picando nos seguintes enlaces poderán descargar os formularios e documentación necesaria:

Vacantes Comedor Escolar 19/20

Comunicamos que no servizo complementario de Comedor Escolar dispoñemos de 9 prazas vacantes para o vindeiro curso 2019/20.

Pódense solicitar ata o vindeiro 27 do presente mes de Xuño

Vacantes Comedor Escolar

Informamos que para o vindeiro curso 2017/18 hai 2 vacantes no servizo complementario de Comedor escolar.

Pódense solicitar entre os días 28 de Xuño e 3 de Xullo adxuntado a documentación que se relaciona:Normas solicitude comedor 17_18

As normas de solicitude pódense ver tamén premendo neste enlace: NORMAS SOLICITUDE COMEDOR 2017/18

Listado de solicitudes e listado provisional de admitidos: neste enlace

Resolución definitiva: Consello escolar do vindeiro luns 10 de Xullo de 2017

Caderno ALFIN

Velaí o caderno cos materiais imprescindibles para o portfolio de profesorado e alumnado no tocante á adquisición da competencia en tratamento da información e dixital.