BANCO DE AVEÑOS

Estimadas familias:

Xa de novo no centro escolar, escribimos para pedir, e logo poder ofrecer.

Temos o "Banco de Aveños" onde podemos ir "cedendo" distintos materiais e utensilios que xa non usades, maiormente porque van medrando as crianzas, e outras mais pequenas do centro poden reutilizar.

O que solicitamos son:

- Roupa de augas (Botas de auga, chuvasqueiros, pantalóns ou monos+botas incorporadas todo impermeable, que estea nun estado aceptable para que o continúe a gastar outra crianza).
- Mandilóns para infantil (se non están moi magullados, valerán para seguir pintando e pringándose)
- Libros do currículo escolar (xa sexan das lecturas recomendadas ou dos propios cursos, que poidan ser reutilizados)

Neste momento ofrecemos:

- 4 pares de botas de auga, das tallas 22, 23, 25 e 33.
- Moitos patíns, para a extraescolar de patinaxe, que publicaremos cando se oferten as actividades.

Para ofrecer calquera material so tendes que cubrir este sinxelo formulario:

Para solicitar as botas que hai agora mesmo, so tendes que escribir un correo-e a material.landras@gmail.com e xa vos poñen en contacto co doador para que fagades a entrega.

Para solicitar material o único requisito é ser do Xixirei.

Moitas grazas.

ANPA LANDRAS