Proxectos e-twinning, "Kids hand in Hand", "Kindergartencrafts", Virtual Growing Books"/Libros que medran virtualmente, "@ni & m@te", Make @ wiz

e-twinning

Proxectos Europeos - eTwinning

Qué é eTwinning?
eTwinning forma parte de Erasmus+, o programa da Unión Europea en materia de educación, formación, xuventude e deporte. O noso obxectivo é promover e facilitar o contacto, o intercambio de ideas e o traballo en colaboración entre profesorado e alumnado dos países que participan en eTwinning a través das TIC. Para coordinar esta acción en toda Europa, eTwinning conta cun Servizo Central de Apoio en Bruxelas e cun Servizo Nacional de Apoio (SNA) en cada país. No caso de España, o SNA localízase no Instituto Nacional de Tecnoloxías Educativas e de Formación do Profesorado (INTEF) do Ministerio de Educación, Cultura e Deporte.

Poderás atopar información sobre eTwinning en:

• ESEP (European School Education Platform)
  • www.etwinning.es (Portal del Servicio Nacional de Apoyo)).
  • Embaixada eTwinning Galicia.

As representantes en Galicia son Sonia Vázquez Gómez e Patricia Ares Yáñez: etwinning@edu.xunta.gal

Teléfonos:  981 546 545 / 981 546 533

Pódese acceder a titoriais no twinspace  da Embaixada Galega ao que poderás unirte se estás rexistrada na pataforma mandando unha mensaxe a acaquera embaixadora.

Código de conducta eTwinning

A nosa escola leva participanto en Proxectos eTwinning dende 2007.

Neste curso escolar estamos a desenvolver o  proxecto Arcimboldo Healthy Art , colaboramos coas escolas  Evangelische Gesamtschule "Philipp Melanchthon" de Alemania coas profes Leslie e Stefanie, a escola  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ en Grecia coas profes Anastasia e Athina, a escola Základná škola s materskou školou, Školská 71/3, Lokca en Slovakia coa profe Lenka,eo CEIP Plurilingüe Froebel coas profes Maica, Marta e Cristian.

Para levar a cabo este proxecto, a escola conta cun equipo eTwinning formado por profesorado de todos os niveis e as especialdes de Lingua Inglesa e Relixión Evanxélica.

Acceso alumnado

Para acceder á parte privada da plataforma o alumnado e familia precisa dunha clave e contrasinal proporcionado polo profesorado.

As actividades planificadas forman parte da planificación anual e contarán con apoio das ferramentas T.I.C como a plataforma Edixgal, Paneis interactivos e portátiles Edixgal e serán desenvolvidas nas distintas materias que forman parte do curriculum de Educación Infantil e Primaria.

Contaremos coas aportacións de expertos que impartirán charlas e talleres para formentar hábitos saudables e mellorar a sáude física e mental do noso alumnado. Esperamos contar coa colaboración das familias unha vez máis como parte fundamental da nosa comunidade educativa.

Proxectos Europeos

01/10/2018 17:06

No curso escolar 2018-2019,o noso centro está participando en 2 Proxectos eTwinning:

Zero Waste, xa iniciado no curso escolar 2017 -2018 no que compartimos actividades para concienciar sobre o consumo do Plástico e "A Year around Europe" no que cooperamos con actividades desenvolvidas nos distintos proxectos nos que participa a escola promovidos pola UNESCO, ou equipos de Biblioteca, E.N.D.L ou Actividades complementarias.

Actividades realizadas nos Proxectos eTwinning curso escolar 2017-2018

22/06/2018 14:13

Aprendemos a facer retratos como verdadeiros artistas.

And  these are 5th B graders portraits

6thA pupils coloured their portraits.
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This digital slideshow generated with Smilebox

E tamén un libro no que Frida Kahlo visita a nosa cidade. .

Os nenos e nenas de 6ºB tamén compartiron o seu traballo para o Salón do libro: A biografía de Elisa Patiño . Unha biografía con imaxes e blanco e negro debuxadas a carboncillo ao estilo de L.S Lowrry.

As postais envíadas aos nosos socios polo Nadal, foron recicladas e convertidas en novas obras de Arte polos artistas de 5ª B.