AVISO IMPORTANTE

23/05/2017 13:45
Atlantic/Bermuda

Para unha correcta visualización de todos os documentos, debe utilizarse o navegador Mozilla Firefox; tamén se consegue un resultado bastante bo con Google Chrome mais non con Internet Explorer.

BENVIDOS Á PÁXINA WEB DO "C.E.I.P. MANUEL VIDAL PORTELA"

Nesta páxina os membros da comunidade educativa do centro informan da súa actividade ao longo do curso.

Os traballos e informacións sobre actividades poden atoparse nos apartados destinados a cada departemento ou proxecto.

Admisión curso 2017-18

LISTAXE DEFINITIVA DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O PRÓXIMO CURSO ESCOLAR 2017-18

4º ED. INFANTIL                                                      2º ED. PRIMARIA

1     Acosta San Martín, Pablo                                          1    Ríos Aboal, Oscar

2     Acuña Porto, Diego

3     Agra Núñez, Sabina

4     Alfonsín Barros, Enzo                                                   3º ED. PRIMARIA

5     Álvarez Fariña, Arturo                                               1    Bertoa Arias, Oliver

6     Antón Martínez, Víctor

24   Rodríguez Garrido, Carmen

25   Seoane Vidal, Rodrigo

26   Ucha Fornari, Thiago

Segundo o artigo 32 da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado no caso de centros públicos, contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

Pontevedra, a 12 de maio de 2017

A Dirección

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017-18

23/05/2017 12:36
Atlantic/Bermuda

AXUDAS PARA ADQUISICION DE

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017-2018

O anexo I para realizar as solicitudes están á vosa disposición no centro.

Plazo de presentación das solicitudes: do  23 de maio 2017 (martes) ata

23 de xuño 2017 (venres) .

1º e 2º E.P.:participación nas axudas para adquirir libros de texto e axuda para a adquisición de material escolar

3º e 4º E.P.:participación no fondo solidario de libros de texto e  axuda para a adquisición de material escolar

5º e 6º E.P.:só  pode solicitar axuda para a adquisición de material escolar

Membros computables da unidade familiar: ao 31 dec. 2015

a) Os pais non separados legalmente nin divorciados ou, de ser o caso, o titor ou titores do alumnado.

b) Os/as fillos/as menores de idade con excepción dos emancipados. Terán a mesma consideración que os/as fillos/as as persoas en situación de tutela ou acollemento familiar permanente ou preadoptivo legalmente constituído.

c) Os/as fillos/as maiores de idade discapacitados ou incapacitados xudicialmente suxeitos á patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

d) Os/as fillos/as solteiros/as menores de 25 anos e que convivan no domicilio familiar

e) Os proxenitores separados legalmente ou divorciados con custodia compartida forman unha unidade familiar cos fillos que teñen en común.

f) A persoa que, por novo matrimonio ou por convivencia en situación de unión de feito ou análoga, viva no domicilio familiar coa persoa proxenitora do/da alumno/a.

2. Cando non exista vínculo matrimonial, a unidade familiar entenderase constituída polo pai, a nai e todos os descendentes que convivan con eles e que reúnan os requisitos do punto anterior.

Non terá a consideración de membro computable:

a)    A persoa proxenitora que non conviva co alumnado nos casos de separación legal ou divorcio, agás no caso de custodia compartida.

b)    O agresor nos casos de violencia de xénero.

A renda per cápita da unidade familiar :é o resultado de dividir a renda da unidade familiar do exercicio fiscal 2015 entre o número de membros computables, tendo en conta que computarán por dous os membros que acrediten unha discapacidade igual ou superior ao 33 % ou a percepción dunha pensión da Seguridade Social por incapacidade permanente nos graos de total, absoluta ou grande invalidez, ou a equivalente de clases pasivas.

Deben sumarse as rendas de cada un dos membros computables da familia que obteñan ingresos de calquera natureza,(sumar as casillas 380 +395 da declaración renta 2015 y dividimos por el número de membros computables da familia).     Renta per cápita máxima para recibir axuda: ata 9.000€

Documentación a achegar xunto coa solicitude:

a) Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. Nos casos en que non teñan libro de familia ou este non reflicta a situación en 31 de decembro de 2015, poderán acreditar o número de membros utilizando, entre outros, algún dos seguintes me¬dios:

1º. Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a  atribución da custodia do/da menor.

2º. Certificado ou volante de convivencia.

3º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

b) Certificado do grao de discapacidade de calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.

c) Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero

d) A incapacitación xudicial con patria potestade prorrogada ou rehabilitada acreditarase coa correspondente resolución xudicial.

IMPORTANTE: Todo o alumando que curse 3º e 4º no curso 2016-2017, que participara no programa de Fondo solidario, deberá devolver os libros en bo estado, ao rematar o presente curso na data que será indicada polo centro.

Pontevedra, 22 de maio de 2017

DÍA DA PAZ 2017