Projects eTwinning

Projects de colaboración con escolar europeas a través das T.I.C

Arcimboldo Healthy Art

06/10/2023 23:51

Neste curso escolar estamos a desenvolver o  proxecto Arcimboldo Healthy Art , colaboramos coas escolas  Evangelische Gesamtschule "Philipp Melanchthon" de Alemania coas profes Leslie e Stefanie, a escola  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ en Grecia coas profes Anastasia e Athina, a escola Základná škola s materskou školou, Školská 71/3, Lokca en Slovakia coa profe Lenka,eo CEIP Plurilingüe Froebel coas profes Maica, Marta e Cristian.

Para levar a cabo este proxecto, a escola conta cun equipo eTwinning formado por profesorado de todos os niveis e as especialdes de Lingua Inglesa e Relixión Evanxélica.

Acceso alumnado

O alumnado e familia só poden acceder con usuario e clave asinado òlo profesorado.

As actividades planificadas forman parte da planificación anual e contarán con apoio das ferramentas T.I.C como a plataforma Edixgal, Paneis interactivos e portátiles Edixgal e serán desenvolvidas nas distintas materias que forman parte do curriculum de Educación Infantil e Primaria.

Contaremos coas aportacións de expertos que impartirán charlas e talleres para formentar hábitos saudables e mellorar a sáude física e mental do noso alumnado. Esperamos contar coa colaboración das familias unha vez máis como parte fundamental da nosa comunidade educativa.