Normalización Lingüística, Actividades do alumnado

"DÍA DE ROSALÍA"

O vindeiro 24 de febreiro, conmemórase o nacemento de Rosalía de Castro. A AELG (Asociación de Escritores/as en lingua galega) promoverá unha serie de actos para celebrar dito día. Ademais de animar á cidadanía a agasallar un libro en galego e unha flor nese día, a AELG convoca o programa GraffitiRosalía, dirixido a toda a sociedade galega, e especialmente aos centros de ensino de toda Galiza, para realizaren nos propios centros ou en espazos públicos, ademais de lecturas da obra rosaliana, unha acción colectiva en torno á figura de Rosalía de Castro co obxectivo de visibilizar os seus versos en espazos públicos e comunitarios.

Atendendo a dita iniciativa, no cole estamos a preparar algunhas actividades para conmemorar e recordar a nosa autora por iso...ESTADE ATENTOS!!!!

Agora invitoos a visitar o blog da nosa biblioteca no que xa aparece moita información da propio Rosalía de Castro.

"DÍA DE ROSALÍA"

"DÍA DA PAZ 2014"

08/02/2014 15:56
Atlantic/Bermuda

O XOVES 30 DE XANEIRO FOI O DÍA DA PAZ E NO COLE FIXEMOS UNHA XUNTANZA NO SALÓN DE ACTOS PARA ESCOITAR AOS NOSOS COMPAÑEIROS INTERPRETAR (acompañados da profe Susana)  O "HIMNO DE LA ALEGRÍA" COA FRAUTA E A GUITARRA. NÓS ACOMPAÑAMOS CANTANDO A NOSA PARTICULAR "ODA DA ALEGRÍA". LOGO ESCOITAMOS MOI ATENTOS UN TRABALLO FEITO POLOS COMPAÑEIROS DE 5º SOBRE NELSON MANDELA, INTERCAMBIAMOS FLORES POR ABRAZOS, CANTAMOS E BAILAMOS AO SON DE "POR QUÉ NO SER AMIGOS" (de Hombres G) E, PARA REMATAR, NO PATIO SOLTAMOS POMBAS DA PAZ.

DURANTE TODA A SEMANA FIXÉRONSE DIFERENTES ACTIVIDADES NAS CLASES SOBRE A PAZ E PUDEMOS VER O RESULTADO NOS DIFERENTES MURAIS QUE DECORAN OS CORREDORES DO COLE.

NADAL 2013

08/02/2014 00:25
Atlantic/Bermuda
AÍNDA QUE UN POUQUIÑO TARDE...AQUÍ DEIXAMOS UNHA PEQUENA PRESENTACIÓN DO NADAL NO NOSO COLE: CORREDORES DECORADOS, CONTACONTO DOS ALUMNOS AOS SEUS COMPAÑEIROS, ÁRBORES CHEAS DE DESEXOS PARA 2014 ACHEGADOS POLAS FAMILIAS, VISITA DE PAPA NOEL, ETC.

"DÍA DA PAZ"

30 DE XANEIRO: DIA ESCOLAR DA PAZ E DA NON VIOLENCIA