ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES DOS PAIS/NAIS/TITORES LEGAIS NO CONSELLO ESCOLAR

25/11/2018 12:59
Europe/Madrid

O MARTES 27 de novembro,  desde as 9:30 ata as 14:30 horas, vaise celebrar no Colexio a votación para a elección de representantes de pais/nais/titores legais no Consello Escolar (renovación parcial).

Aspectos máis importantes:

• O dereito ó voto correspóndelle ao pai e á nai, ou, se é o caso, aos titores legais.
  • O voto será directo, secreto e non delegable. Cada elector, que acreditará a súa personalidade mediante presentación do documento nacional de identidade ou calquera outro documento acreditativo da mesma, fará constar na súa papeleta un máximo de 2 nomes.
  • As papeletas de votación facilitaranse no local electoral ( Salón de Actos).

Tags: Secretaría

CARIÑO EN NEGRO

23/11/2018 00:00
Europe/Madrid

Con motivo da celebración do Día Contra a Violencia de Xénero, o venres, 23 de novembro, toda a comunidade educativa unirase ás actividades organizadas polo Concello:  participación na andaina "En Negro Contra as Violencias" e  lectura dun manifesto elaborado polos nenos/as.

Preme para ler o manifesto

Obradoiros sobre habilidades sociais

22/11/2018 10:00
27/11/2018 12:00
Europe/Madrid

Os días 22,27,28 e 29 de novembro levaranse a cabo no colexio varios obradoiros dirixidos ao alumnado de quinto e sexto para tratar diferentes aspectos relacionados coas habilidades sociais.

Esta actividade está organizada polo Concello de Cariño coa colaboración da asociación ASFEDRO

XI Celebración do Día dos Xogos Tradicionais

15/11/2018 00:00
Europe/Madrid

O xoves , 15 de novembro, celebramos o Día dos Xogos Tradicionais.

Os nenos e nenas divertíronse rotando polos diferentes xogos programados polos mestres de Educación Física e dirixidos polo alumnado de 6º de Educación Primaria.

Recuperando as tradicións!

Fantástico!

Preme para ver fotos da xornada.

A MAZÁ DE CARIÑO

07/11/2018 00:00
Europe/Madrid

Por segundo ano consecutivo, durante a vindeira semana, imos celebrar "A exaltación e promoción da mazá de Cariño" coa realización de diferentes actividades.

O mércores 7 e o xoves  8, contando coa colaboración da ANPA, degustaremos diferentes variedades de mazás e empanada de mazá elaborada con esta froita.

Grazas aos anfitrións e bo proveito!!!

Tags: Escolares

I CONCURSO DE COMIDAS TERRORÍFICAS

30/10/2018 00:00
Europe/Madrid

Aquí temos aos gañadores!!!

Máis terrorífica: "O CEREBRO"

Autora: Sara Armada Altesor - 6º A

Máis terrorificamente saborosa: "A ARAÑA"

Autor: Jesús Balado Aneiros - 1º A

Parabéns Sara e Jesús!

Todos/as os/as participantes merecíades o premio á orixinalidade!

Grazas a todos/as por participar!!!

Preme aquí se queres ver máis fotos.

Tags: Escolares