COMEZO DAS CLASES

Alumnos/as de 5 anos ☞    luns 11, ás 10:30
                    Alumnos/as de 4 anos ☞    luns 11, ás 11:00
                    Alumnos/as de 3 anos ☞    Informarase individualmente

• O servizo de Transporte Escolar funcionará coa antelación suficiente para permitir a chegada dos alumnos ao Colexio á hora de entrada de E. Primaria.
  • Durante todo o curso escolar as clases desenvolveranse en xornada normal en horario de 9:30 a 14:30

Tags: Secretaría

Fondo solidario: asignación definitiva de libros de texto.

3º e 4º de Educación Primaria.

Todo o alumnado que o solicitou está admitido no fondo solidario de libros de texto.

Pode consultar a listaxe definitiva nesta ligazón ou na cristaleira de entrada ao colexio ( co nome e apelidos do alumnado ) e os libros asignados.

Hai que facer as seguintes precisións:

1. O alumnado admitido recibirá 7 libros ( lingua castelá, lingua galega, matemáticas, ciencias da natureza, ciencias sociais , inglés e relixión ), serán 6 no caso de non asistir a clase de relixión.

2. Existen solicitudes admitidas pero ás que se asignan 0 (cero) libros.   ( Solicitantes con DNI 35465499M , 32670543D e 76411616G ). Neste caso o alumnado debe aportar todos os libros de texto.

5º e 6º de Educación Primaria.

O alumnado utilizará recursos dixitais polo que non participa no fondo solidario.

Todo o alumnado de 3º,4º,5º e 6º debe aportar/comprar os cadernos do alumno das áreas de inglés e música

Tags: Secretaría

Relación de libros de texto e outro material escolar para o curso 2017-2018.

Prema nesta ligazón para ver a relación de libros de texto para o curso 2017-2018 en pdf
.

IMPORTANTE:

Non se deben mercar os libros de texto ata que se publique a resolución definitiva do préstamo de libros do fondo solidario (3º e 4º ), ou a entrega de vales para a adquisición de libros ( 1º e 2º)
O alumnado de 5º e 6º utilizará recursos dixitais dentro do programa e-Dixgal.

SOLICITANTES DE AXUDA PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR ( VALES ).

A partires do día 27 de xuño e ata o 10 de xullo poderán recoller os vales no colexio , en horario de 11:00 a 13:00 . Os vales que non se recollan nestas datas serán entregados en setembro.
As persoas ás que non se conceda a axuda por erros na documentación, terán 10 días para emendar as deficiencias ou presentar a documentación necesaria.

PERSOAS BENEFICIARIAS DO FONDO SOLIDARIO ( ALUMNADO DE 3º e 4º )

Publicación da listaxe provisional de solicitudes admitidas e de solicitudes excluídas: 6 de xullo de 2017
As persoas interesadas poderán formular reclamacións ata o día 11 de xullo de 2017.
Publicación das listaxes definitivas: 12 de xullo de 2017.
Entrega dos libros ao alumnado: inicio do curso escolar 2017-2018.

Lexislación:

ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

Tags: Documentos

Os Mil Brancos dos Esquimós. NOS TAMÉN CREAMOS

Este ano o noso cole participa no concurso NOS TAMÉN CREAMOS coa animación do conto "Os Mil Brancos dos Esquimós".

Aquí tedes o enlace desta curta producida polos cursos de 3º e 4º de Primaria:

Tags: Blog da Biblioteca

Andaina polo medio natural xuño 2017.

O vindeiro xoves 15 de xuño levaremos a cabo unha andaina polo medio natural.

Temos previstas dúas opcións en caso de que a néboa ou o vento sexan condicionantes:

Opción 1: Miradoiro de "A Miranda"

Opción 2: Serra do Faroleiro.

Descrición da actividade.

Data: 15 de xuño de 2017.

Saída desde o colexio:  10:00 h

Regreso ao colexio: 13:15 h

Dificultade: baixa.

Estado dos camiños: bo estado, limpos , sen risco.

Nesta ligazón tedes os mapas e máis información sobre a actividade.

icona dunhas árbores

Tags: Educación Física, Ed. Física

DÍA DA ÁRBORE 2017

O venres 2 de xuño celebramos o "Día da árbore" plantando uns piñeiros de repoboación nos montes de Cariño.

Disfroitamos da paisaxe e do medio natural.

Preme aquí para ver as fotos.

Tags: Curso 2016/2017