DÍA DO LIBRO

25/04/2018 13:27
Europe/Madrid

Co gallo da celebración do Día do Libro, o Concello ofrécenos para o vindeiro mércores 25 de abril, no Auditorio Municipal, ás 13:00 horas, unha actividade  a cargo da Compañía Xarope Tulú.

A desfrutar do espectáculo!!!

Tags: Secretaría, Blog da Biblioteca

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS Á MATRÍCULA- CURSO 2018/19

03/04/2018 00:00

Tags: Secretaría

Día Internacional dos Bosques

22/03/2018 10:00
Europe/Madrid

Esta semana celebramos o Día Internacional dos Bosques con dúas actividades de reforestación:

O mércores 21 de marzo participamos nunha plantación de árbores organizada pola Consellería de Medio Ambiente no concello de Cedeira. Asistiron as alumnas e alumnos de cuarto, quinto e sexto de E. Primaria.

fotografía do alumnado na plantación

O xoves 22 de marzo acudimos á invitación dos responsables da canteira de Landoi para coñecer os traballos de reforestación e recuperación do manto vexetal desta explotación mineira. Participou o alumnado de quinto e sexto de E. Primaria.

Podes ver máis fotografías das actividades na nosa galería de imaxes.

Tags: Escolares

Semana da ciencia

Array

Durante esta semana do 26 de febreiro ao 2 de marzo levaremos a cabo no colexio diferentes actos e exposicións sobre a ciencia e as científicas.

Como actos máis relevantes teremos unha charla da científica Laura Posada e unha xornada de obradoiros organizado por novas científicas dos IES de Ortigueira , Cedeira e Cariño.

Abrimos tamén o blogue "Eu son científica" http://eusoncientifica.blogspot.com.es/ para o seguimento da actividade.

icona da actividade co texto eu son científica

Tags: Complementarias

ENTROIDO 2018

Array

Estes días previos á celebración do Entroido ímonos poñer ás ordes do Meco e obedecer aos seus mandados. Cada día mandaranos traer un complemento para disfrazarnos, lembrade que son acumulativos!!!

O luns se ao cole queres entrar... algo no pescozo has de colgar.

O martes tócanos analizar... con guantes de fregar.

O mércores para parecer unha monada... a cara deberás traer adornada.

O xoves de tanto inventar... o pelo debes alborotar.

Tags: Curso 2017-2018

Carreira Campo a través

Array

O venres día 2 de febreiro participaremos nunha proba intercomarcal de "Campo a través" organizada pola Secretaría Xeral para o Deporte.

Lugar: Valdoviño.

Hora de saída desde o colexio: 10:00

Hora de regreso ao colexio: antes das 14:30

Categorías: desde benxamín ata infantil.

Os participantes deberán levar roupa e calzado cómodo para correr.

Xa temos fotos do evento na galería de imaxes

Tags: Educación Física, Complementarias