PUBLICACIÓN DAS LISTAS DE ADMITIDOS NO CENTRO PARA O CURSO 2021-2022

15/04/2021 14:01
Europe/Madrid

Está exposta no vestíbulo do centro a lista provisional do alumnado que iniciará a escolarización en 4º de EDUCACIÓN INFANTIL o vindeiro curso 2021-2022 (todas as solicitudes presentadas foron admitidas).

A lista definitiva estará exposta antes do 15 de maio.

A formalización da matrícula deberá facerse entre o 20 e o 30 de xuño entragando no centro o formulario adxunto.

DOCUMENTO DE FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA.

Lexislación relacionada:

ORDE do 18 de decembro de 2020

BUSCANDO VIDA NO UNIVERSO. Actividade para 2º de Primaria

27/03/2021 02:05
Europe/Madrid

Onte venres, 26 de marzo, os alumnos e alumnas de 2º curso de primaria participaron telemáticamente por videoconferencia na actividade “Buscando vida no universo”, que forma parte do proxecto CiudadCiencia, un proxecto de divulgación científica do Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC) e da Fundación Española para la Ciencia y la tecnología (FECYT) coa colaboración do Concello de Cariño.

Reseña en ENFOQUES.GAL

https://www.edu.xunta.gal/webmail/imp/view.php?ajaxui=1&actionID=view_attach&id=2&uid=53222&mailbox=SU5CT1g&uniq=1616807829289 Clase de 2ºA

https://www.edu.xunta.gal/webmail/imp/view.php?ajaxui=1&actionID=view_attach&id=3&uid=53222&mailbox=SU5CT1g&uniq=1616807905919 Clase de 2º B

Tags: 2º Curso

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

27/02/2021

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO

CURSO 2021/2022

PRAZO: DO 1 AO 22 DE MARZO DE 2021

O vindeiro luns, 1 de marzo de 2021 iníciase a fase de admisión de alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e de Bacharelato, reguladas na Lei 2/2006, do 3 de maio, de educación, para o curso 2021/22.

O alumnado que xa está matriculado neste centro non ten que facer ningún trámite.

O alumnado que iniciará a escolarización en 4º de EDUCACIÓN INFANTIL no vindeiro curso 2020/2021 deberá realizar a presentación da solicitude no colexio solicitando cita previa no teléfono 881 88 04 34 ou facéndoo a través da web da Consellería de Educación (admisionalumnado).

Tanto no caso de presentar a solicitude telemáticamente como no caso de presentala directamente no centro deberá achegarse fotocopia da documentación pertinente:

• DNI da alumna/o en caso de telo.
  • DNI proxenitores.
  • Libro de familia.
  • Se é o caso, documentación xustificativa da solicitude dunha praza para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo.
  • Certificado oficial do expediente académico se é o caso.
  • Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor, de darse o caso.
  • No caso de presentar a solicitude persoalmente no centro, ésta estará firmada alomenos por un dos proxenitores.
  • No caso de separación ou divorcio será necesaria a sinatura de ambas/os proxenito-ras/es, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles.
  • No suposto de alumnado afectado por situación de violencia de xénero non será exixible o previsto no parágrafo anterior.
  • Outra documentación.

Axuda e Normativa relacionada

Impreso de solicitude: GALEGO / CASTELÁN

ENTROIDO 2020/2021:MANDADOS DO MECO

05/02/2021 10:49
Europe/Madrid

A vindeira semana empezamos cos mandados do Meco para celebrar o Entroido no colexio. Este ano esta será a única celebración que se fará xa que non haberá desfile nin confección de disfraces nas aulas. Os mandados do Meco serán coma tódolos anos acumulativos para rematar o venres 12 traendo postos todos os adornos.

Os mandados do Meco están neste anuncio no arquivo adxunto

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021/2022

07/01/2021 11:24
Europe/Madrid

O vindeiro luns 11 de xaneiro comeza o prazo para a admisión do alumnado de Infantil, Primaria, Secundaria Obrigatoria e Bacharelato en centros educativos sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

FASE RESERVA DE PRAZA:

O prazo para presentar a solicitude de reserva de praza no centro educativo abranguerá  do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro, ambos incluidos.

IMPORTANTE: O ALUMNADO MATRICULADO NO CENTRO NO PRESENTE CURSO EN INFANTIL E NOS CURSOS DE 1º, 2º, 3º, 4º E 5º DE PRIMARIA NON DEBERÁN FACER TRÁMITE NINGÚN.

O NOVO ALUMNADO DE INFANTIL DE 3 ANOS PARA O VINDEIRO CURSO NON FACERÁ ESTE TRÁMITE XA QUE TERÁ OUTRO PRAZO DISTINTO PARA FACELO.

SÓ O ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA, E O ALUMNADO QUE NO VINDEIRO CURSO TEÑA PENSADO CAMBIAR DE CENTRO, DEBERÁN PRESENTAR A SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA. O ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA DEBERÁ PRESENTAR A SOLICITUDE DE RESERVA NO CENTRO NO QUE ESTÁ A ESTUDAR NO PRESENTE CURSO.

Para presentar a solicitude de reserva de praza poderá facerse elexindo unha destas opcións:

1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro
  2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica
  3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro

Tanto os impresos de solicitude coma toda a información relativa a este proceso atópase neste enlace.

Xornal escolar Nadal 2020

26/12/2020 12:55
Europe/Madrid

Presentamos o número 76 da nosa revista escolar O Espigonciño.

Portada do xornal escolar número 76

Preme para abrir en formato PDF

Tags: Curso 2019-2020, Números publicados