DÍA DAS BIBLIOTECAS

O pasado día 24 de outubro celebramos o día das bibliotecas.

Con ocasión desta conmemoración os alumnos de sexto curso acompañaron aos máis pequenos, de 3 anos, á biblioteca para ensinarlles como funciona e o que poden facer nela. Ademais aproveitaron para entregarlles os seus carnés de lectores e puideron ler con eles o seus libros favoritos.

As imaxes que vos amosamos neste enlace dan fe do ben que o pasaron.

Tags: Blog da Biblioteca

SEMANA STEM

Dende o domingo 29 de outubro ata o sábado 4 de novembro o alumnado de 5º de Educación Primaria está a participar na actividade formativa "Semana STEM" que se celebra nas instalacións CEMAR de Mondariz-Balneario. Durante o transcurso do campamento o alumnado vai realizar actividades de ciencia, biotecnoloxía, electrónica, soldadura, programación, deseño, impresión 3D e robótica. Esta actividade pretende proporcionar ao alumnado un escenario propicio para impulsar as coñecidas como vocacións STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas) e aumentar o seu interese por saber, cada vez máis, sobre diversos campos da ciencia e as súas posibilidades de aplicación na Tecnoloxía.

Divertídevos coa ciencia!!!

Tags: Escolares

Semana da ciencia en galego na biblioteca.

icona plambeimaxe do cartel

Durante a semana do 27 ao 1 de decembro celebraremos na biblioteca a "Semana da ciencia en galego".

Temos preparados catro rincóns:

1. Investigación. Para observar e investigar.
  2. Construción. Para inventar.
  3. Programación. Para programar os robots.
  4. Libros sobre ciencia. Para aprender moitas cousas de ciencias.

Visita a galería de fotos do evento.

Tags: Blog da Biblioteca

Obradoiro de comida terrorífica

cartel do obradoiro de comida terrorífica

O luns 30 e o martes 31 de outubro faremos no colexio un obradoiro de comida terrorífica de Samaín.

Esperamos que vos guste !!!

Xa están dispoñibles as fotos dos obradoiros na galería de imaxes!

Preme (aquí) para velas.

Tags: Complementarias

Experiencias de robótica

O mércores 25 de outubro participaremos nun evento sobre robótica organizado pola Consellería de Educación na Cidade da Cultura (Edificio CINC , auditorio 1 e Sala de Convencións) de Santiago de Compostela.

logo robótica no colexio

Os nenos e nenas do colexio exporán varios proxectos con robots.

Preme para ver as fotos do evento.

A MAZÁ DE CARIÑO

Durante estes días imos levar a cabo unha serie de actividades para coñecer as distintas variedades de mazás do noso pobo: ficha técnica, receitas, exposicións, degustación...

Por xentileza da ANPA, o mércores, día 25, imos repartir mazás entre o alumnado e o xoves, día 26, un anaco de pastel de mazá.

Esperamos que disfrutedes coas actividades!!!