Curso 2012-2013

ANIMACIÓN ALUMNOS/AS DE 6º

00/00/
Array

Con motivo do 150 aniversario da publicación de "Cantares gallegos", unha das obras máis importantes da literatura galega, o alumnado de 6º curso quixo render a súa particular homenaxe a Rosalía de Castro e, mesturando poesía, vídeo e imaxinación, elaboraron unha curtametraxe sobre o poema "Adiós ríos, adiós fontes".

Fai clic

Festival Letras Galegas 2013

00/00/
Array

Durante estes días imos conmemorar a semana das Letras Galegas que este  ano homenaxea a Roberto Vidal Bolaño.

O xoves 16 celebraremos o tradicional Festival e, coma todos os anos, o  noso alumnado deleitaranos con excelentes actuacións:

• Presentación en PowerPoint sobre a vida e obra do autor homenaxeado. (5º)
  • Audiovisual:  "Coñecendo a Rosalía". (1º)
  • Teatro: "A raíña doente". (1º)
  • Iria e Elisa, dúo de saxo e frauta travesera, interpretan: "Campaíña do lugar", "Tres folliñas nai" e "O mar estaba sereno". (2º A)
  • Marta interpreta: "Prelude", "Camiña D. Sancho", "Música para a  vida" e "Danza de machados". (4º B)
  • Cancións: "A Maruxiña" e "Dios cho pague churrasqueiro". (4º B)
  • Curtametraxe de animación: "Adiós, ríos; adiós fontes".  (6ºA e 6º B)
  • Escola de Música Mª Luísa Novo, interpretan : "A boneca", "A túa vocación", e "Song 2 you song". (Alumnos/as do colexio)

Contaremos con dous presentadores excepcionais: Julia e Manuel.

Desexamos que vos guste.

Fai dobre clic dentro para escomenzar a presentación sobre a vida e obra de Roberto Vidal Bolaño