ADMISIÓN ALUMNADO - Reserva de praza para o CEIP Manuel Fraga Iribarne para alumnado de novo ingreso.

26/02/2024 10:15
Europe/Madrid

O prazo de presentación de solicitudes estará aberto dende o 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive) para todo o alumnado de novo ingreso no centro para o curso 2024/25

• Alumnado de 4º educación infantil (3 anos): precisa entregar a solicitude (ED550B) e documento acreditativo da idade do/a alumno/a.

• Alumnado de outros cursos procedente doutros centros: precisa entregar a solicitude (ED550B), documento acreditativo da idade e certificado de matrícula actual do/a alumno/a.

A solicitude pódese descargar nos enlaces seguintes, cubrir manualmente e presentar presencialmente na secretaría do centro ou  ben entrar na aplicación de "admisión do alumnado", no apartado 2.2.4 (crear), cubrir dixitalmente, imprimir e presentala  igualmente no centro asinada manualmente.

Tamén se pode presentar telemáticamente a través da aplicación "admisionalumnado" para o que é preciso ter a chave 365 ou certificado dixital.

O modelo pódese descargar nas ligazóns a continuación ou recollelo no centro (conserxería ou secretaría).

DOCUMENTACIÓN:

Xunto coa solicitude é preciso presentar a seguinte documentación:

• Certificado de empadroamento do/a alumno/a e os seus proxenitores.
  • Fotocoipa do libro de familia (se houbese)
  • DNI, NIE ou Pasaportes dos proxenitores e do alumno (se houbese).

En caso de que no centro xa dispoñamos de copia desta documentación non é preciso volvela a presentar.

Modelo ED550B en galego

Modelo ED550B en castellano

ADMISIÓN DO ALUMNADO - Reserva de praza no IES Cabo Ortegal. Curso 2024-2025

26/02/2024 10:11
Europe/Madrid

Comunícase que, unha vez finalizado o prazo para solicitar a reserva de praza para o vindeiro curso académico 2024 - 2025, e despois de validar e asignar as prazas de todas as solicitudes presentadas no noso centro, todo o alumnado que presentou a súa solicitude dentro do prazo establecido (22 solicitudes en total) ten praza para cursar o 1º curso da ESO no IES Cabo Ortegal.

ENTROIDO 2024: DINAMIZARTE

19/02/2024 22:50

DÍA DE ROSALÍA

17/02/2024
Europe/Madrid

Achégovos uns recursos elaborados por seis centros coruñeses para a celebración do Día de Rosalía, o vindeiro 23 de febreiro, por se son do voso interese:

1. Cartel en tamaño A4, formato PDF
2. Recursos para infantil e primaria do Día de Rosalía 2024, formato PDF
3. Ligazón cos recursos para infantil e primaria do Día de Rosalía 2024, formato Calameo

MANDADOS DO MECO

02/02/2024 09:24

DESCANSOS ACTIVOS 4º EP

01/02/2024 20:22
Europe/Madrid
Velaquí vos deixamos a primeira sesión de descanso activo preparada polo alumnado de 4° de EP.