Actividade de patinaxe

Patinaxe sobre xeo

Con motivo da instalación dunha pista de patinaxe sobre xeo na pista polideportiva da II República (Perillo), o Concello de Oleiros quere invitar ao alumnado de educación primaria dos centros públicos de ensino do noso Concello a un pase dunha hora de patinaxe sobre xeo.

O noso alumnado de 2º e 3º ciclo de E.P está invitado a ir o LUNS 18 DE DECEMBRO:

• Alumnado de 5º e 6º de EP: saída do colexio ás 9.10 h. Entrada na pista ás 10 h. e saída do autobús ás 11.30 h..
  • Alumnado de 3º e 4º de EP: saída do colexio ás 11.10 h.. Entrada na pista ás 12 h. e saída autobús ás 13.30 h.

Para asistir a dita actividade todo o alumnado deberá contar con autorización que foi entregada polo profesorado titor.

É obrigatorio que todo o alumnado participante nesta actividade leve:

• guantes ( sen guantes non se poderá entrar na pista)
  • un par de bolsas pequenas para poñer enriba dos calcetíns e non mollar os pés nos patíns
  • que vaia ben abrigado
  • é recomendable tamén levar roupa para mudarse, no caso de mollarse)

Alumnado de primeiro ciclo de E.P. : entregaranse no centro invitacións para que o alumnado de 1º e 2º de primaria poida acudir fóra do horario lectivo.