O NOSO COLE |
AULAS VIRTUAIS E EDIXGAL 23/24 |
SERVIZOS DO CENTRO | ANPA | CONTACTO |
Unha vez rematado o prazo de presentación de solicitude de admisión de alumnado, ábrese un prazo de 10 días comprendidos entre o 24 de marzo ao 4 de abril de 2022 (ambos incluídos) para que a persoa solicitante a baremar presente a documentación xustificativa dos criterios xerais de admisión alegados (ante calquera dúbida chamar ao teléfono do centro 981617130 en horario de 9:00 a 14:00 horas)
Antes do 25 de abril publicaranse as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos. ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||