CRIBADO PRIMARIA XOVES 9 DECEMBRO

CRIBADO ALUMNADO DE PRIMARIA

LUGAR: PAVILLON DO CEIP LUIS SEOANE

O XOVES, 9 de DECEMBRO de 2021, a partir das 10 da mañá, realizarase por parte de persoal do Sergas, que se desprazará ata noso colexio, un cribado entre TODO O ALUMNADO DE PRIMARIA. Aínda que estades a recibir notificacións vía SMS da plataforma do Sergas, estas son meramente informativas, xa que O LUGAR PARA A REALIZACIÓN DO CRIBADO É O COLEXIO. Esta información foi ratificada a través dun correo electrónico de Sanidade, que vos adxuntamos a continuación.

IMPORTANTE: todo o alumnado DEBERÁ TRAER UNHA AUTORIZACIÓN debidamente cuberta e asinada polo pai/nai/titor legal,  da que podedes descargar AQUÍ un modelo ou incluso escribila a man.

Toda a información vén recollida neste breve vídeo que esperamos sirva para aclarar todas as vosas dúbidas.

LEMBRADE:

- O alumnado que ESTEA  CONFINADO,  seguindo as instrucións da CSC, NON VIRÁ AO CENTRO a facer o cribado, xa que deberán seguir as instrucións dos rastrexadores.

- O alumnado que, por diversos motivos,  non veña ao colexio ás 9, virá a facer o cribado AS DEZ da mañá e entrará pola porta correspondente, onde haberá persoal do colexio.

- O alumnado que estea no colexio, irá acompañado polo seu grupo e o seu profesorado titor ata o pavillón.

- O LUGAR DA PCR É O NOSO COLEXIO E O ALUMNADO DEBE TRAER A VOSA AUTORIZACIÓN.

Autorización cribado unha por fillo(a)_.pdf65.46 KB
vídeo cribado.png52.4 KB