Inauguración do Programa 21 días co galego e + 2024!

Hoxe inauguramos o Programa dos 21 días co galego e + 2024! O acto desenvolveuse no Salón de Actos da Facultade de Ciencias da Educación e nel participou todo o alumnado, profesorado e persoal docente e non docente do CEIP López Ferreiro.

Na mesa de inauguración estiveron: Dna. Goretti Sanmartín, alcaldesa de Santiago de Compostela; D. Valentín García, secretario xeral de Política Lingüística; D. Víctor F. Freixanes, presidente da Real Academia Galega; D. Jesús M. Álvarez, director xeral de Centros e Recursos Humanos e Dna. María del Carmen Montero, directora do CEIP López Ferreiro.

Como persoas convidadas asistiron: Jesús Torres (director da Biblioteca Pública Ánxel Casal); Lois Trigo (exdirector do centro); Rosa Aneiros (xornalista e escritora); Teresa Carballido (representante da ANPA); Purificación Galán (coordinadora territorial dos EDLG da Coruña); Carmen Nogueira e María Manuela Leis (asesoras da SXPL).

O acto concluíu co alumnado facendo voar uns helicópteros de papel que iniciaron simbolicamente os 21 días!

Deixámosvos aquí os enlaces ao calendario de actividades, á noticia no telexornal e ao Portal Educativo da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades.