COLABORACIÓNS CO ALUMNADO DE 1º

Durante o mes de maio, o alumnado de 1º de educación primaria compartiu diferentes experiencias que lles resultaron realmente motivadoras: unha charla cos xogadores do Obradoiro e unha saída á  biblioteca Ánxel Casal, organizada pola asociación Máis que mel.
No primeiro caso custoulles manter a emoción, pero seguro que para elas e para eles sempre lles quedará como motivo de orgullo as preguntas que lles formularon a estes homes tan altos e famosos en Santiago, así como as respostas que estes lles deron.
No caso da actividade deseñada por Máis que mel, descubriron como se realiza a polinización, fundamental para a reproducción de máis do 80% das plantas que hai na Terra, e polo tanto, para o equilibrio dos ecosistemas. Unha magnífica lección práctica de respecto polo mundo natural!