8M no CEIP López Ferreiro

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega do noso centro, está a coordinar a proposta MULLERES IMPRESCINDIBLES NA VIDA DE COMPOSTELA,que se desenvolve a partir do Programa Donas de Si, no que  estamos a participar.

A través desta proposta achegámonos ao coñecemento e divulgación da figura e o labor de mulleres relevantes na historia da nosa cidade: Rosalía de Castro, Maruxa e Coralia Fandiño Ricart, Ramona Vaamonde Fernández, Helena Villar Janeiro, Encarna Otero Cepeda, Margarita Ledo Andión e Verónica Boquete Giadáns.

Pretendemos que este traballo sexa unha maneira máis de romper coa invisibilidade das mulleres.

Tivemos a sorte de poder contar para a conmemoración do 8M con Helena Villar e Encarna Otero que desenvolveron encontros con alumnado de distintos ciclos. Ademais, e en colaboración co Equipo de Extraescolares, visitounos Marisa Vidal, que nos acercou a Exeria, un dos referentes femininos da nosa historia, a través do seu traballo: Eu son Exeria.

Este mes tamén recibiremos a Margarita Ledo.

Visitade o blog do EDLG, para obter máis información: https://edlglopezferreiro.blogspot.com/