ALUMNADO DO LÓPEZ FERREIRO CELEBRA O DÍA MUNDIAL DA RADIO.

O 13 de febreiro celebrouse o Día Mundial da Radio. Por ese motivo, Ponte nas Ondas organizou unha gran conexión á que responderon máis de cen centros educativos de toda Galicia  e do norte de Portugal.

En representación do CEIP López Ferreiro, e da nosa emisora www.lulunasondas.com, un grupo de nenas e nenos de 6º acudiu á Facultade de Xornalismo para expoñer a historia do noso centro e algunhas das actividades que se desenvolven co obxectivo de fomentar o respecto polo medio natural e a súa biodiversidade.

Ademais, contouse con colaboracións especiais, como a do alumnado das aulas Coralia e Maruxa, así como as opinións sobre o colexio dalgunhas nenas e dalgúns nenos que nese momento estaban a gozar do recreo no colexio.

Pero como a radio se centra na escoita, premede na imaxe: veredes, e escoitaredes, a nosa produción.