O CEIP López Ferreiro loita pola Paz

A celebración do Día Escolar pola Paz é unha boa ocasión para a formación de actitudes e comportamentos que  favorezan  a convivencia nun entorno cada vez máis diverso e fomentar un desenvolvemento integral das persoas basado na igualdade de dereitos e oportunidades.

Ademais, tendo en conta que os conflitos do futuro terán como orixe a loita polos recursos naturais, este ano todo o centro participou de diferentes propostas dinamizadas desde o Equipo de biblioteca, o Equipo de medio ambiente e os de Seccións bilingües. Un ha mostra dos seus resultados pódense ver no seguinte enlace: https://bibliolulu.blogspot.com/2023/01/dia-da-paz.html

Por outra banda, este ano o alumnado de 5º e 6º de primaria  deseñou un mural cooperativo dentro dunha actividade proposta por Asamblea de Cooperación pola Paz, e coordinado polo Equipo de actividades complementarias e extraescolares do centro. De todo o que falaron e aprenderon, quedou un fermoso testimonio gráfico nunha parede do colexio.

En definitiva, diversas propostas para desenvolver, asemade, os obxectivos de desenvolvemeneto sostible da Axenda 20/30.