Convivencia 21 - 22

DINAMIZACIÓN DA CONVIVENCIA 2021 - 2022

O noso proxecto dinamizador de convivencia para este curso 2021-2022 consta de 3 eixos fundamentais: coidado do entorno, de si mesmo e das relacións.

Preme na imaxe para acceder ás actividades de convivencia

Nas entradas de abaixo podedes ver algunhas das actividades dinamizadores realizadas durante este curso.

AXUDA A UCRAÍNA

Queremos agradecer a toda a comunidade educativa a solidariedade e colaboración nesta iniciativa de axuda a Ucraína.

Ademais de toda a comida, roupa e produtos de hixiene, o diñeiro recadado foi 719 € e xa está ingresado na conta da ASOCIACIÓN GALEGA DE AXUDA A UCRAÍNA.

Todas as aportacións do CEIP Isaac Peral están xa en camiño!!!

MOITAS GRAZAS!!!

2022 - Día da Paz

Este ano continuamos a celebrar o día da Paz dun xeito diferente,pero moi significativo.

As  foron o noso lenzo para compartir mensaxes de ledicia e festexar este día tan especial.

Velaquí o vídeo da actividade realizada en seccións bilingües polo noso alumnado de 1º de E. Primaria para conmemorar esta data.

Preme na imaxe para acceder ao albúm de fotos.

25 N - DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Velaquí tedes o vídeo da actividade realizada na clase de Música con motivo da commemoración do 25N- Día internacional da eliminación da violencia contra a muller

A canción escollida foi "Tempestades de sal" da cantante María Xosé Silvar, coñecida como SÉS.

Preme na imaxe para acceder á galería de fotos