Convivencia 15 - 16

DINAMIZACIÓN DE CONVIVENCIA 15 -16

DINAMIZACIÓN DE CONVIVENCIA CURSO 15 -16

Premendo na imaxe accédese ao noso proxecto dinamizador de convivencia para este curso 2015- 2016 no que, seguindo os tres eixes fundamentais (coidado do entorno, de si mesmo e das relacións), continuaremos con actividades xa iniciadas en cursos anteriores coma "A patrulla verde" ou "Xoves froita, venres bocadillo" e realizaremos novas actividades coma "Decibelios abaixo" ou "Melloramos os nosos aseos"

Por outra parte, un obxectivo prioritario este curso é a actualización do noso Plan de convivencia, adaptándoo á Lei 4/2011 de Convivencia.

Nas imaxes de abaixo podemos ver algunhas das actividades dinamizadores realizadas durante este curso. Premendo nas imaxes accédese a elas

CANDO SAÍMOS DO COLE

COIDAMOS O ENTORNO

Preme no botón para escoitar a nosa mensaxe!

COIDAMOS O ENTORNO

DENDE MOI PEQUENOS... COIDAMOS O NOSO ENTORNO!

Xa dende moi pequenos ensinamos ao noso alumnado o coidado do noso entorno.

Máis información  premendo na imaxe

CUANDO SAÍMOS DO COLE...

QUE TEMOS DE TER EN CONTA CANDO SAÍMOS DO COLE?

O alumnado do noso colexio está moi afeito a sair do cole. Sabemos que cada vez que saímos temos unha oportunidade nova para aprender doutro xeito e por iso sempre debemos aproveitar todas estas saídas.

Pero que temos que ter en conta sempre que saímos?

Máis información  premendo na imaxe

PROGRAMA "ENREDATE" DE UNICEF

TRABALLAMOS OS DEREITOS DOS NENOS E AS NENAS CON "FREDO FOX"
  Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo O pasado 17 de novembro, os alumnos de 1º e 2º de Primaria recibimos a visita de FREDO FOX , un simpático xornalista que traballa no programa "ENRÉDATE" de UNICEF

Máis información e imaxes premendo na bandeira

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

20 DE NOVEMBRO, DÍA DA INFANCIA

O 20 DE NOVEMBRO CONMEMORAMOS O DÍA INTERNACIONAL DA INFANCIA

Dentro da actividade dos "mércores poéticos" dende o grupo da biblioteca propóñennos a lectura dunha poesía para conmemorar esta data tan significativa, resaltando os dereitos de todos os nenos e as nenas.

Máis información premendo na imaxe