TEMPO DE NADAL

O  NADAL  NO  ISAAC  PERAL

Nadal

En todo o mundo non hai unha tradición máis universal e que nos unifique e identifique tanto como a celebración anual das festividades de Nadal. A súa soa mención trae emocións, excitación e ledicia nos nenos e nenas, días de festa e bos intres na mocidade, así como gratas añoranzas e a esperanza do reencontro con familiares desprazados ou amizades de sempre nos maiores.

Nadal  O Nadal é ante todo unha festa para os nenos e nenas, e así o celebramos no noso cole: guirnaldas e adornos propios destas por todo o colexio, festa nas clases, visita dos Reis Magos e entrega das cartas, golosinas... O máis satisfactorio para nós é ver a cara de ledicia dos nosos alumnos e alumnas, mentres o profesorado sentimos tamén esa certa emoción cando se escoitan as trompetas que anuncian a chegada dos Reis Magos....Unha lembranza e añoranza da nosa nenez.

Nos seguintes enlaces podedes ver como celebramos no noso centro o Nadal.

Nadal 2007 Nadal 2007 Nadal 2008Nadal 2008

Nadal 2009Nadal 2009

Nadal 2008Nadal 2010

Nadal 2009 Nadal 2011 Nadal 2008 Nadal 2012

Nadal 2009Nadal 2013 Nadal 2008 Nadal 2014

Nadal 2009  Nadal 2015

Nadal 2016

O NADAL NO MUNDOPara saber como celebran o Nadal en diferentes países, as súas tradicións, receitas, adornos... podemos acceder a estes enlaces:

O Nadal no mundo

entrar La navidad en el mundo

entrar O Nadal en África

entrar Felicitacións de Nadal en diferentes países

O NADAL EN GALICIA: En Galicia hai unha tradición das montañas luguesas que nos fala dun entrañable personaxe chamado O APALPADOR, un home que visitaba aos nenos as noites do 24 ou o 31 de decembro para asegurarse de que estaban ben alimentados e para deixarlles un agasallo moi especial.

Se queredes máis información, contos, xogos e actividades multimedia sobre O APALPADOR premer na imaxe.

ACTIVIDADES VARIADAS DO NADAL: Debuxos, xogos, panxoliñas...

BO NADAL

entrar  "Navidad digital"

Melchor entrar   "Sé como hacer"

entrar  "Pekegifs"

entrar "Guía Infantil"

entrar "El almanaque"

MANUALIDADES PARA NADAL

entrar Belén recortable

entrarManualidades de Nadal explicadas paso a paso con imaxes

entrar Manualidades de Nadal para nenas e nenos

entrar Manualidades de Nadal para nenos e nenas, con actividades asociadas

LIBROS PARA NADAL
     Estes e outros libros sobre o Nadal poderás atopalos na nosa Biblioteca

Premendo na imaxe  poderás saber todos os libros de Nadal que hai na nosa biblioteca

Lendo na redeAcceder

CONTOS DE NADAL NA REDE

Unha aperta a todos e unhas Felices Festas, esperando que a ledicia do Nadal se estenda todo o ano.